تاپ خبر۲۴: شهردار تهران در حاشیه دومین فن‌بازار تخصصی و نمایشگاه فناوری‌های نوین مدیریت شهری از مدیرعامل بانک شهر قدردانی کرد. به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از بانک شهر، دکتر محمدباقر قالیباف، شهردار تهران، با اهدای لوحی با اشاره به زحمات دکتر حسین محمدپورزرندی و حضور بانک شهر در دومین فن‌بازار(Technomarket) تخصصی و نمایشگاه […]

تاپ خبر۲۴: شهردار تهران در حاشیه دومین فن‌بازار تخصصی و نمایشگاه فناوری‌های نوین مدیریت شهری از مدیرعامل بانک شهر قدردانی کرد.

به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از بانک شهر، دکتر محمدباقر قالیباف، شهردار تهران، با اهدای لوحی با اشاره به زحمات دکتر حسین محمدپورزرندی و حضور بانک شهر در دومین فن‌بازار(Technomarket) تخصصی و نمایشگاه فناوری‌های نوین مدیریت شهریقدردانی کرد.
بر این اساس، شهردار تهران در متن این لوح با اشاره به این ‌کهکارآفرینی نقش اساسی در توسعه فناوری و ایجاد توانمندی‌های تکنولوژیک کشورها داشته و یکی از بهترین پیامدهای اقتصادی آن اشتغال‌زایی در جوامع است که رشد اقتصادی کشورها را تسریع و آثار اجتماعی مناسبی را برای جوامع به ارمغان آورده است، آورده است:
“از حضور آن بانک در دومین فن‌بازار تخصصی و نمایشگاه فناوری‌های نوین مدیریت شهری که با هدف توسعه اشتغال‌زایی با برنامه‌ای رهبردی و سرمایه‌گذاری به عنوان روان‌سازنده فعالیت‌های کارآفرینی صورت گرفته، تشکر می‌نمایم.
امید است جهت ترویج و توسعه اشتغال‌زایی و تجلی کسب و کارهای نوین و نوآورانه چون گذشته سرآمد و پیشتاز بوده و در جهت تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر مهیا کردن بسترهای اقتصاد مقاومتی همواره کوشا باشید.”