تاپ خبر۲۴ : استاندار آذربایجان غربی در نامه ای از مدیرعامل بانک ملت به دلیل مشارکت این بانک در امر مقدس مدرسه سازی، قدردانی کرد. به گزارش تاپ خبر۲۴ از بانک ملت، سعادت در این نامه با بیان این نکته که بوستان علم و دانش به مدد مشارکت آگاهانه و فعالیت های خیرخواهانه نیکوکاران مدرسه […]

تاپ خبر۲۴ : استاندار آذربایجان غربی در نامه ای از مدیرعامل بانک ملت به دلیل مشارکت این بانک در امر مقدس مدرسه سازی، قدردانی کرد.

به گزارش تاپ خبر۲۴ از بانک ملت، سعادت در این نامه با بیان این نکته که بوستان علم و دانش به مدد مشارکت آگاهانه و فعالیت های خیرخواهانه نیکوکاران مدرسه ساز، شکوفایی روزافزون و نشاطی دل انگیز یافته، آورده است: این تلاش ارزشمند که به تعبیر مقام معظم رهبری، جهادی مقدس نام گرفته است زمینه ساز علم آموزی و پیشرفت خواهی دانش آموزان و آینده سازان میهن عزیز اسلامی و برگ زرینی در کارنامه سراسر افتخار نیکوکاران مدرسه ساز به شمار می آید.
استاندار آذربایجان غربی در این نامه مراتب سپاس و قدردانی خود را از عمل خداپسندانه بانک ملت در احداث یک باب مدرسه ۶ کلاسه در شهرستان میاندوآب ابراز داشته و عزت، سربلندی و توفیقات روزافزون دست اندرکاران این بانک را در عرصه تعلیم و تربیت اسلامی و پیشگامی در عمل نیک، از خداوند متعال خواستار شده است.