تاپ خبر۲۴: در مراسم اختتامیه سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران که با حضور معاون اول رئیس جمهور برگزار شد، از دکتر حسین محمد پورزرندی مدیرعامل بانک شهر تقدیر شد. به گزارش تاپ خبر۲۴ از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، در این مراسم که با حضور دکتر اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس […]

تاپ خبر۲۴: در مراسم اختتامیه سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران که با حضور معاون اول رئیس جمهور برگزار شد، از دکتر حسین محمد پورزرندی مدیرعامل بانک شهر تقدیر شد.

به گزارش تاپ خبر۲۴ از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، در این مراسم که با حضور دکتر اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، شهرام نیا قائم مقام نمایشگاه کتاب و سایر اهالی فرهنگ برگزار شد، از بانک شهر به عنوان بانک عامل این نمایشگاه، در حمایت از مهم ترین رویداد فرهنگی کشور تقدیر و بر نقش این بانک در ترویج فرهنگ کتابخوانی تاکید شد.

بر این اساس، بانک شهر در سومین حضور خود به عنوان بانک عامل در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، با تمام توان و تجهیزات به ارائه خدمات بانکی به مراجعان و اهالی کتاب و کتابخوانی پرداخت.

همچنین در نظر سنجی صورت گرفته در برنامه تلویزیونی “تهران ۲۰” ناشران،غرفه داران و بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب پایتخت ، رضایت ۹۸٫۵ درصدی خود را از عملکرد این بانک اعلام کردند.