تاپ خبر۲۴: تجربه موفق بانک شهر در “راه‌اندازی پروژه پیشخوان‌های شهرنت” از سوی شبکه بهینه‌کاوی ایران، شایسته تقدیر شناخته شد. به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از مرکز ارتباطات و روابط‌عمومی بانک شهر، دومین مسابقه ملی بهینه کاوی در هفتمین جشنواره ملی بهره‌وری با حضور بیش از ۳۶۰کارشناس برگزار و برگزیدگان این مسابقه با تایید […]

تاپ خبر۲۴: تجربه موفق بانک شهر در “راه‌اندازی پروژه پیشخوان‌های شهرنت” از سوی شبکه بهینه‌کاوی ایران، شایسته تقدیر شناخته شد.

به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از مرکز ارتباطات و روابط‌عمومی بانک شهر، دومین مسابقه ملی بهینه کاوی در هفتمین جشنواره ملی بهره‌وری با حضور بیش از ۳۶۰کارشناس برگزار و برگزیدگان این مسابقه با تایید کمیته علمی جشنواره معرفی شدند.
در این مراسم و پس از بررسی‌‌های صورت گرفته توسط کمیته علمی جشنواره ملی بهره‌وری، تجربه موفق بهینه‌کاوی بانک شهر با عنوان پروژه “راه‌اندازی پیشخوان‌های شهرنت”، در سطح سپاس‌نامه مورد تقدیر قرار گرفت.
شبکه بهینه کاوی ایران، وظیفه دارد به منظور توسعه رویکرد استفاده از ابزار بهینه‌کاوی(Bench marketing) و تمرکز بر روی به اشتراک گذاشتن تجارب موفق و یادگیری از بهترین عملکردها، توان یادگیری، خلاقیت و نوآوری بنگاههای اقتصادی را افزایش داده و فرهنگ رفتار متواضـعانه و خردمندانه در پذیرفـتن برتری دیگران در یک موضـوع خاص و یادگیری در ارتباط با آن موضوع را ترویج کند.