تاپ خبر۲۴: امام جمعه چالوس با اشاره به رضایتمندی شهروندان از خدمات بانکداری الکترونیک بانک شهر گفت: به‌کارگیری جوانان تحصیل کرده در پیشخوان‌های شهرنت این بانک قابل قدردانی است. به گزارش تاپ خبر۲۴ از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، حجت الاسلام و المسلمین راشدی نوری در دیدار با دکتر حسین محمد پور زرندی […]

تاپ خبر۲۴: امام جمعه چالوس با اشاره به رضایتمندی شهروندان از خدمات بانکداری الکترونیک بانک شهر گفت: به‌کارگیری جوانان تحصیل کرده در پیشخوان‌های شهرنت این بانک قابل قدردانی است.

به گزارش تاپ خبر۲۴ از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، حجت الاسلام و المسلمین راشدی نوری در دیدار با دکتر حسین محمد پور زرندی با اشاره به ابتکار و اقدام شایسته این بانک در نصب پیشخوان‌های شهرنت در شهرهای مختلف کشور گفت: با وجود آن‌که زمان زیادی از تاسیس بانک شهر نمی گذرد، اما این بانک با ابتکار نیروهای جوان و متخصص ، خدمات بانکی خوب و متنوعی را به هموطنان ارایه داده است.
وی با اشاره به جایگاه برجسته بانک شهر در میان سایر بانک‌های کشور، تصریح کرد:با توجه به این‌که تقریبا بسیاری از فعالیت‌های بانکی توسط پیشخوان‌ها انجام می‌شود، علاوه بر صرفه جویی در هزینه‌ها ، به‌کار گرفتن بسیاری از جوانان تحصیل کرده اقدام بسیار شایسته ای است که به اقتصاد مقاومتی مورد نظر مقام معظم رهبری توجه داشته است.
حجت الاسلام و المسلمین راشدی نوری افزود: جایگاه خوبی که بانک شهر در میان سایر بانک‌ها دارد و همچنین ارتباط خوبی که توانسته با شهروندان برقرار کند، شایسته تقدیر است و به طور حتم، همت والا و شهامت در انجام کارهای بزرگ از ویژگی‌های مهم و بارز مسئولان بانک شهر است.

لیست اخبار >>