تاپ خبر۲۴:ال‌جی یکی از تولیدکنندگان قدیمی موبایل در دنیا است که سال‌ها در بازار رقابت حضورداشته و تلفن‌های هوشمند این شرکت همواره چه ازنظر کیفیت و چه ازنظر کارایی یا قیمت چالشی برای دیگر کارخانه‌ها بوده‌اند. طبق روال همیشگی امسال هم با پرچم‌داران خانواده G8 وارد چرخه رقابت شد و تا به اینجا توانسته نتایج […]

تاپ خبر۲۴:ال‌جی یکی از تولیدکنندگان قدیمی موبایل در دنیا است که سال‌ها در بازار رقابت حضورداشته و تلفن‌های هوشمند این شرکت همواره چه ازنظر کیفیت و چه ازنظر کارایی یا قیمت چالشی برای دیگر کارخانه‌ها بوده‌اند.

طبق روال همیشگی امسال هم با پرچم‌داران خانواده G8 وارد چرخه رقابت شد و تا به اینجا توانسته نتایج جالب‌توجهی را رقم بزند. G8S ThinQ اسمارت‌فونی قدرتمند با عملکردی سریع و روان، صدایی قوی و نمایشگری عالی است. این محصول به لطف سخت‌افزار رده‌بالا و جزئیات نرم‌افزاری خارق‌العاده، تا بدین‌جا بسیار موردتوجه بازار قرارگرفته و به‌تازگی هم راهی بازار ایران شده است. در کنار همه این‌ها، برخی قابلیت‌های ویژه این تلفن هوشمند، آن را به گزینه‌ای جذاب تبدیل نموده که از آن جمله می‌توان به Air Motion، عکاسی با دستورات حرکتی، افکت بوکه برای ضبط ویدیو، قفل بیومتریک با تشخیص چهره و منوی جذاب میان‌برها اشاره کرد که در ادامه با شیوه استفاده از آن‌ها آشنا می‌شوید.

۱- تنظیمات لازم برای استفاده حرفه‌ای از Air motion
بدون اغراق یکی از جذابیت‌های اصلی LG G8S و توانمندی‌های رقابتی آن در بازار امروز، سنسور ToF است که قابلیت‌هایی چون شناسایی کف دست برای باز کردن قفل و همچنین دستورات حرکتی را به این اسمارت فون افزوده است. برای فعال کردن Hand ID یا همان شناسایی کاربر با کف دست، این مسیر را دنبال کنید:
Settings > General > Lock screen & security

و برای فعال کردن Air Motion (دستورات حرکتی) به مسیر زیر بروید:
Settings > General > Air Motion > Shortcut and capture