تاپ خبر۲۴: باحضور مهندس مهرآبادی قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر مراسم افتتاح متمرکز ۵۳۸۰ واحد مسکن مهر استان گلستان به صورت نمادین در شهرستان علی آباد کتول برگزار شد. به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک مسکن،مهندس احمد اصغری مهرآبادی در مراسم بهره برداری متمرکز پنج هزار […]

تاپ خبر۲۴: باحضور مهندس مهرآبادی قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر مراسم افتتاح متمرکز ۵۳۸۰ واحد مسکن مهر استان گلستان به صورت نمادین در شهرستان علی آباد کتول برگزار شد.
به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک مسکن،مهندس احمد اصغری مهرآبادی در مراسم بهره برداری متمرکز پنج هزار و ۳۸۰ واحد مسکن مهر استان گلستان در شهرستان علی آباد کتول، طی سخنانی از تلاش و زحمات مجموعه دست اندرکاران و مجریان ساخت پروژه های مسکن مهر در استان گلستان به ویژه بانک مسکن تشکر و قدردانی کرد.
وی گفت : در طرح مسکن مهر دو میلیون و ۳۰۰ هزار واحد در یکهزار و ۱۳۰ شهر در حال اجرا بوده که تاکنون ساخت یک میلیون و ۷۳۰ هزار واحد آن به اتمام رسیده است.
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر افزود: کمتر از ۶۰۰ هزار واحد مسکونی نیز در مراحل مختلف ساخت قراردارد که از این تعداد بیش از ۳۰۰ هزار واحد در مرحله نازک سازی است که امیدواریم تا پایان شهریور ۹۴ به بهره برداری برسد .
گفتنی است، قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر از سایت مسکن مهر استان گلستان در سعدآباد گرگان ، ۵۰۴ واحدی سایت امام خمینی (ره) علی آباد کتول و ۱۱۲ واحدی آزادشهر بازدید کرد.
لازم به ذکر است ۵۳۸۰ واحد مسکن مهر استان در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفرجمعیت بوده که این واحدها در شهرستان های گرگان ، علی آباد ، آزادشهر ، آق قلا ، بندرترکمن ، کردکوی ، کلاله و مینودشت اجرا شده است.