تاپ خبر۲۴: رئیس هیات مدیره بانک تجارت کسب تندیس زرین جایزه ملی مدیریت مالی را نتیجه تعهد حرفه‌ای بانک تجارت به شفافیت مالی و استمرار ارتقاء کیفیت، توانمندی و خلاقیت در فرآیندهای گزارش‌دهی مالی این بانک دانست. به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک تجارت، سید مجتبی فهیم هاشمی روز دوشنبه پنجم […]

تاپ خبر۲۴: رئیس هیات مدیره بانک تجارت کسب تندیس زرین جایزه ملی مدیریت مالی را نتیجه تعهد حرفه‌ای بانک تجارت به شفافیت مالی و استمرار ارتقاء کیفیت، توانمندی و خلاقیت در فرآیندهای گزارش‌دهی مالی این بانک دانست.

به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک تجارت، سید مجتبی فهیم هاشمی روز دوشنبه پنجم دی‌ماه در گفتگویی با اشاره به توفیقات مهم بانک تجارت در سالهای پس از خصوصی سازی گفت: از اردیبهشت ماه ۱۳۸۸ که به لطف شفافیت صورتهای مالی شاهد عرضه اولیه بسیار موفق سهام بانک تجارت در بازار بورس بودیم، استحکام مالی بانک تجارت همچنان بیشتر شده و این ششمین سال متوالی است که این بانک جایزه ملی مدیریت مالی ایران را دریافت می‌کند.
رئیس هیات مدیره بانک تجارت خاطرنشان کرد: طی سنوات گذشته هرسال سطح داوری این رویداد ارتقاء یافته و به همین لحاظ امسال دریافت آن از اهمیت بالاتری برخوردار است. دریافت این جایزه نشان از استمرار ارتقاء کیفیت ، توانمندی ، شفافیت و خلاقیت در فرآیندهای گزارش دهی مالی در بانک تجارت دارد که طی سالها از نسلی به نسل دیگر منتقل شده و به تدریج در حال تبدیل شدن به برند و امتیاز ویژه بانک تجارت است. وی افزود : البته حفظ دستاوردهای ارزشمندی همچون جایزه ملی مدیریت مالی ایران به مراتب دشوارتر از کسب آن است.
یکشنبه چهارم بهمن ماه در ششمین دوره همایش جایزه ملی مدیریت مالی ایران، بانک تجارت به عنوان بانک برتر کشور در حوزه مدیریت مالی بار دیگر تندیس زرین و لوح تقدیر مدیریت مالی کشور را کسب کرد.