تاپ خبر۲۴: سال ۹۷ برای جامعه IT کشور سالی پر تنش و متفاوت بود. ابتدای سال، جهش نرخ ارز و کمبود کالا و در اواسط آن نیز اتفاقات مشابه دامن گیر جامعه گیمینگ و سخت افزار کشور بود. شرکت ایسوس به عنوان پیشرو و بزرگترین برند تولید کننده سخت افزار در جهان، در این سال […]

تاپ خبر۲۴: سال ۹۷ برای جامعه IT کشور سالی پر تنش و متفاوت بود. ابتدای سال، جهش نرخ ارز و کمبود کالا و در اواسط آن نیز اتفاقات مشابه دامن گیر جامعه گیمینگ و سخت افزار کشور بود.

شرکت ایسوس به عنوان پیشرو و بزرگترین برند تولید کننده سخت افزار در جهان، در این سال با توجه به مشکلات به وجود آمده، توانست این سال دشوار را مثل سالهای قبل با سربلندی به پایان برساند. سمینار های متنوع، رویداد دهای فراوان و عرضه همزمان و به موقع جدید ترین محصولات سخت افزاری معرفی شده، به شکلی پایدار از ایسوس شاهد بودیم.

انتهای سال نیز دو رویداد بزرگ مرتبط با گیمینگ با حمایت ایسوس در کشور برگزار شد که در ادامه به آنها می پردازیم:

انتخاب استریمر سال

بی شک استریمرها جزء مهمی از دنیای گیمینگ هستند و ایسوس نیز نگاهی ویژه به این قشر خاص همواره داشته است. در ایران متاسفانه به دلایل ضعف زیرساختی، دنیای استریمینگ بسیار کوچکتر از سایر نقاط جهان است و در سالی که گذشت ایسوس همواره سعی بر آن داشت تا بتواند فرهنگ تولید محتوای گیمینگ را با رویدادهایی مانند مسابقات WESG امسال، پررنگتر کند. ایسوس افتخار دارد که توانست، با همکاری وبسایت پخش محتوای ویژه استریمینگ ایرانی یعنی Streamg.tv، نخستین دوره انتخاب استریمر برتر ایرانی را برگزار کند.

در این رویداد بیش از ۳۰۰ اثر شرکت داده شد که پس از داوری، ۸ استریمر به عنوان کاندیدای عنوان استریمر سال، به فینال رسیدند. در انتهای آقای امیرحسین محبوبی ملقب به Amir Phantom به عنوان استریمر سال و سرکار خانم عزاله نقدی ملقب به Bugmazel طبق آرای مردمی به عنوان استریمر مردمی نخستین دوره انتخاب استریمر سال را به خود اختصاص دهند.

زولا به تهران رسید!

آخرین روزهای اسفند ماه نیز، شرکت سورناگیم با همکاری ایسوس، نقشه جدید تهران را برای بازی محبوب Zula معرفی کرد. از ویژگی های بازی Zula، عدم نیاز به سیستم های رده بالا می باشد که بهینه بودن این بازی در نقشه جدید به بهترین حالت ممکن اجرا شده است. دفتر ایسوس با همکاری مجموعه شهر فافا، سیستم هایی از پیش اسمبل شده ای را با نام Eco gaming PC عرضه کرده اند که با قیمتی مناسب برای گیمینگ و با بودجه کم را در دسترس گیمرها قرار داده اند. در این رویداد، سیستم های Eco Gaming به عنوان سیستم های رسمی مورد استفاده قرار گرفت.