تاپ خبر۲۴: رئیس اداره کل خدمات فناوری اطلاعات و توسعه بانکداری نوین بانک سپه از جدیدترین خدمات این بانک در حوزه بانکداری الکترونیک خبرداد و گفت: با توجه به ندابیر اتخاذ شده، امکان انتقال وجه سه جانبه در پایانه های شعب بانک سپه فراهم شد.  حسین صلواتی گفت: در راستای افزایش رضایتمندی مشتریان و نیز […]

تاپ خبر۲۴: رئیس اداره کل خدمات فناوری اطلاعات و توسعه بانکداری نوین بانک سپه از جدیدترین خدمات این بانک در حوزه بانکداری الکترونیک خبرداد و گفت: با توجه به ندابیر اتخاذ شده، امکان انتقال وجه سه جانبه در پایانه های شعب بانک سپه فراهم شد.

 حسین صلواتی گفت: در راستای افزایش رضایتمندی مشتریان و نیز سهولت دسترسی آنها در نقل و انتقال وجوه بین بانکی و نیز هم ترازی با سرویسهای ارائه شده توسط سایر بانکها، نخستین بانک ایرانی به افزایش قابلیتهای ترمینالهای Pin pad نصب شده در شعب اقدام کرد.
وی افزود: سرویس مانده گیری، سرویس برداشت وجه و سرویس انتقال سه وجهی و با قابلیت کارکرد تمامی کارتهای عضو شتاب به مجموع قابلیتهای ترمینالهای Pin pad اضافه شد.
رئیس اداره کل خدمات فناوری اطلاعات و توسعه بانکداری نوین بانک سپه در تشریح سرویس انتقال سه جانبه گفت: سرویس انتقال وجه به صورت سه جانبه همانند دستگاههای خودپرداز انجام می شود. به ترتیبی که با داشتن کارت سایر بانکها (بانک A) و مراجعه به بانک سپه (بانک B) می توان به بانکهای دیگر (بانک C) انتقال وجه انجام داد.
وی تأکید کرد : باید بانکهای A و B در شبکه سه جانبه وجود داشته باشند.
صلواتی همچنین از ایجاد امکان واریز سود حسابهای بلندمدت به حسابهای عابربانک و همچنین حذف کد بیلان واسطه برای واریزیهای کلری که ذینفعان آنها حسابهای عابربانک و جاری طلایی هستند، خبرداد.
وی در ادامه با معرفی شماره نمایندگی های شرکتهای PSP طرف قرارداد بانک به منظور ارائه خدمات بهینه و امکان گزارش­گیری و پیگیری درخواستهای مشتریان و پذیرندگان پایانه های فروشگاهی از طریق سیستمهای ثبت تماس شرکتهای مذکور گفت: تماس با شرکت پرداخت الکترونیک سامان با شماره تلفن ۸۴۰۸۰، شرکت تجارت الکترونیک پارسیان با شماره ۲۳۱۸ و شرکت کارت اعتباری ایران کیش با تلفن ۸۵۹۴۹ (پیش شماره ۰۲۱) امکان پذیر است.