تاپ خبر۲۴: شهردار منطقه ۶ از راه اندازی همراه سرای بیماران در منطقه ۶ خبرداد. به گزارش خبرنگار تاپ خبر۲۴، عظیم بابایی در نشست خبری باحضورخبرنگاران گفت :اجرای طرح کمپین آسمان آبی – زمین پاک درمنطقه ۶برگزارمی شود وی بیان کرد: آموزش رانندگان تاکسی در زمینه طرح خط سفید در حال انجام است. شهردار منطقه […]

تاپ خبر۲۴: شهردار منطقه ۶ از راه اندازی همراه سرای بیماران در منطقه ۶ خبرداد.
به گزارش خبرنگار تاپ خبر۲۴، عظیم بابایی در نشست خبری باحضورخبرنگاران گفت :اجرای طرح کمپین آسمان آبی – زمین پاک درمنطقه ۶برگزارمی شود
وی بیان کرد: آموزش رانندگان تاکسی در زمینه طرح خط سفید در حال انجام است.
شهردار منطقه ۶ با اشاره به نقاشی دیواری از مشاهیر تاریخی در منطقه افزود: این در حالی است که ۶۶ کیلومتر از معابر منطقه تحت پوشش خط سفید قرار گرفته است . جمع آوری ۸ هزار تن پسماند به صورت ماهیانه در منطقه در حال انجام است که سه هزار و۳۸۲ تن از این میزان پسماند خشک است که به همین منظور ۶۶۸ مخزن و دو هزار و۵۶۶ کارتن پلاست به این موضوع اختصاص داده شده است.
وی با اشاره به ساماندهی ۵ خط اتوبوس ویژه در محورهایی مانند صادقیه ، هفت تیر ، مطهری و راه آهن اذعان کرد: زیرساخت این خطوط در حال انجام بوده و تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید . همچنین خط ۷ اتوبوس تندرو ایمن سازی شده و دوکابینه کردن اتوبوس های این خط نیز دردستورکار قرار گرفته است.
بابایی درخصوص فاز اول محور دوچرخه سواری در خیابان طالقانی اظهارکرد: راه اندازی کانکس و استفاده از کارت هوشمند در این خیابان پیش بینی شده است.
شهردار منطقه ۶ با اشاره به راه اندازی اولین مرکز خدمات اجتماعی در محله الوند این منطقه خاطرنشان کرد: این مرکز با متراژ ۸۷۰ مترمربع به منظور کارآفرینی وهمچنین اولین مددسرای ویژه آقایان با متراژ ۳۰۰ متر در دستور کار قرار گرفته است.
وی با اشاره به نصب دوربین ثبت تخلف در ۶۰ تقاطع منطقه گفت: ازدیگر موضوعات نصب ۵ مخزن برای آبیاری بوستان های منطقه به صورت مکانیزه درخیابان های کارگر ، قائم مقام ، بلوار کشاورز است که درحال انجام است. به گونه ای که شبکه آبیاری بارانی در پارک بهجت آباد احداث شده است .
شهردار منطقه ۶ با اشاره به اینکه بیشترین مراکز درمانی و بیمارستانی در این منطقه قرار دارند، اضافه کرد: در این خصوص به منظور جمع آوری زباله های بیمارستانی وعفونی و دفن آنها تفاهم نامه ای امضا شده واین موضوع به صورت مرتب درحال پایش وکنترل است .
وی با اشاره به احداث همراه سرای بیماران که با همکاری وزارت بهداشت دردستور کار قرارگرفته است، یادآور شد: همراه بیماران به شهرداری تهران معرفی شده و در اسرع وقت اسکان می یابند که در تلاش هستیم که فاز دوم این همراه سرا را نیز احداث کنیم. این درحالی است که در فاز اول اسکان ۱۰۰ نفر پیش بینی شده که این افراد می توانند در زمان سه روزه و در صورت نیاز با تجدید زمان خود به صورت رایگان در محل های تعیین شده اقامت کنند.
وی با اشاره به افتتاح ایستگاه متروی میرزای شیرازی در آینده ای نزدیک، خاطرنشان کرد: باافتتاح این ایستگاه تعداد ایستگاه های متروی منطقه به ۱۲ ایستگاه خواهد رسید.
بابایی ساماندهی و پاکسازی انقلاب – ولیعصر از تبلیغات شهری خبرداد و گفت: همچنین معضل ترافیک هفت تیر با اصلاح هندسی حل شده و درحال حاضر ساماندهی دست فروشان دراین میدان در دستور کار قرار گرفته است.