تاپ خبر۲۴: آیین آغاز عملیات ساخت بزرگترین مجموعه تفریحی و گردشگری سیرجان چهارشنبه دوم دی ماه برگزار می شود. به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی گروه مالی گردشگری این مجموعه چند منظوره در مساحت زمینی به متراژ بیش از ۲۷ هزار متر مربع و با ۶۲ هزار متر زیر بنا و هزینه […]

تاپ خبر۲۴: آیین آغاز عملیات ساخت بزرگترین مجموعه تفریحی و گردشگری سیرجان چهارشنبه دوم دی ماه برگزار می شود.

به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی گروه مالی گردشگری این مجموعه چند منظوره در مساحت زمینی به متراژ بیش از ۲۷ هزار متر مربع و با ۶۲ هزار متر زیر بنا و هزینه ۲ هزار میلیارد ریالی توسط گروه مالی گردشگری و با حمایت بانک گردشگری احداث می شود و دارای مرکز خرید، هایپر مارکت ، یک سینمای مدرن و مجهز ، سالن همایش ۸۰۰ نفری و سالنهای ورزشی، رستوران ، فود کورت، تالار پذیرایی، لابی و کافی شاپ و یک هتل مجهز و مدرن با ۱۱۹ اتاق خواهد بود.
در حال حاضر سیرجان با توجه به قرار داشتن در نقطه طلایی و استراتژیک در کشور که امکان دسترسی و ارتباط بین خلیج فارس ،جنوب شرق کشور و مناطق مرکزی ایران را فراهم می کند بیش از پیش مورد توجه و اهمیت واقع شده است . علاوه بر این معادن فراوان طبیعی در سیرجان و همچنین وجود منطقه ویژه اقتصادی این شهر را در آینده نزدیک به یکی از مهمترین قطب های صنعتی ، تجاری کشور بدل خواهد کرد.
با توجه به موارد ذکر شده لزوم ساخت یک مجموعه تفریحی و گردشگری در سیرجان بیش از پیش احساس می شود که با احداث این مجموعه توسط گروه مالی گردشگری و با حمایت بانک گردشگری این نیاز تا حد مطلوبی مرتفع خواهد شد.