تاپ خبر۲۴: عملیات احداث درمانگاه تخصصی تأمین اجتماعی آران وبیدگل با حضور مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی و نماینده مردم شهرستان های کاشان وآران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی آغاز شد. عملیات احداث درمانگاه تخصصی تأمین اجتماعی آران و بیدگل آغاز شد به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل ازاداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، […]

تاپ خبر۲۴: عملیات احداث درمانگاه تخصصی تأمین اجتماعی آران وبیدگل با حضور مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی و نماینده مردم شهرستان های کاشان وآران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی آغاز شد.
عملیات احداث درمانگاه تخصصی تأمین اجتماعی آران و بیدگل آغاز شد
به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل ازاداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، دکتر سید تقی نوربخش در مراسم کلنگ زنی این مرکز درمانی با اشاره به اهتمام دولت تدبیر و امید برای آسایش مردم در بخش درمان، گفت: از ابتدای فعالیت این دولت برنامه های ویژه ای برای درمان افراد تحت پوشش این سازمان در دستورکار قرار گرفته که با رضایت عمومی نیز همراه بوده است .
وی افزود: در حال حاضربیش از ۴۰میلیون نفر از جمعیت کشور تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی هستند که از این تعداد بیش از ۵میلیون نفر مستمری بگیر هستند.
دکتر نوربخش اظهار داشت: از ابتدای فروردین تا پایان مرداد سال جاری ۲۰هزار میلیارد تومان بابت مستمری به مستمری بگیران تأمین اجتماعی پرداخت شده است.
مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی تصریح کرد: در دولت یازدهم پرداخت مستمری تأمین اجتماعی یک روز هم تأخیر نداشته است.
نماینده مردم شهرستان های کاشان و آران بیدگل در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم گفت: درمانگاه تخصصی تأمین اجتماعی آران وبیدگل در زیربنای ۲هزار و۶۰۰مترمربع ساخته می شود.
عباسعلی منصوری افزود: برای ساخت این درمانگاه ۱۵۰میلیارد ریال توسط سازمان تأمین اجتماعی و با مشارکت یک خیر اختصاص یافته است.
وی با بیان اینکه درمانگاه تخصصی تأمین اجتماعی آران وبیدگل در ۱۸ ماه احداث می شود، اظهار داشت: آزمایشگاه، رادیولوژی ودندانپزشکی از بخش های این درمانگاه سه طبقه است.