تاپ خبر۲۴ :ایسوس به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده مادربورد درجهان، افتخارات متعددی را در زمینه تولید مادربورد کسب کرده است. چندی پیش به گزارش سایت فرانسوی Hardware کمپانی ایسوس کمترین نرخ بازگشت قطعه معیوب را در بین برند های معتبر تولید کننده مادربورد کسب کرد. نوآوری، به کارگیری ایده های خلاق […]

تاپ خبر۲۴ :ایسوس به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده مادربورد درجهان، افتخارات متعددی را در زمینه تولید مادربورد کسب کرده است.

چندی پیش به گزارش سایت فرانسوی Hardware کمپانی ایسوس کمترین نرخ بازگشت قطعه معیوب را در بین برند های معتبر تولید کننده مادربورد کسب کرد. نوآوری، به کارگیری ایده های خلاق در تیم تحقیق و توسعه (R&D)، استفاده از قطعات با کیفیت و در نظر گرفتن نیاز های مشتری، طراحی و تولید مادربورد را به سمت نگرشی ایده آل سوق داده است.
سری ROG، بیشترین محبوبیت در بین اورکلاکرها
ایسوس به عنوان نخستین برند سازنده مادربورد های مخصوص بازی و اورکلاکینگ، نام خود را به عنوان محبوب ترین برند سازنده مادربورد در بین اورکلاکرها به ثبت رسانده است. طبق تحقیق در سایت Hwbot ، دو سری Maximus و Rampage ایسوس دارای بیشترین تعداد استفاده و ثبت نتیجه اوکلاکینگ در هر نسل نسبت به پرچمداران دیگر شرکت های تولید کننده مادربورد مخصوص اورکلاک است. استفاده از سخت افزار متناسب، ابزارهای ابداعی مخصوص اورکلاکینگ نظیر OC Panel، قطعات با کیفیت و از همه مهمتر بایوس کارآمد و پیشرفته باعث شده تا این محبوبیت در نگاه قشر سخت پسند اورکلاکر باقی بماند.
البته ناگفته نماند این سری از آخرین نسل امکانات مخصوص بازی بهره می برند! امکانات نرم افزاری کامل مثل RAMChach، Secure Erase، نرم افزار اورکلاکینگ با رابط کاربری آسان، کنترل همه جانبه دما و عملکردشان، کارت صوتی حرفه و شبکه ای کامل و آماده برای بازی بدون وقفه، اتحادیه گیمرهای ایسوس را به عنوان برند برتر مادربورد های رده بازی تبدیل کرده است.
سری TUF، سازگاری و ماندگاری تحت سخت ترین و بدترین شرایط کاری
ایسوس در سری جان سخت خود که با نام The Ultimate Force آنها را می شناسیم، ارتشی از جان سخت ترین سربازان خود را برای شدید ترین فشار کاری در بدترین شرایط آب و هوایی طراحی و تولید کرده است. این سری که با قطعاتی درارای استاندارد رده نظامی تولید می شوند، قبل از توزیع با بیش از ۷۰۰۰ ساعت تست سازگاری، بیش از ۱۰۰۰ تست سازگاری با دستگاه های مختلف، فشار و تکرار ۶۰ درصد بیشتر در آزمون ورود و خروج برای پورت های ورودی/خروجی (مانند پورت LAN و USB) نسبت به سایر مدلها برای تضمین دوام ورودی/خروجی ها، بیست درصد شرایط نامساعد تر دما و رطوبت نسبت به حالت استاندارد برای آزمون دما و رطوبت مورد سنجش قرار می گیرند! قطعات TUF، نرم افزار های حرفه ای برای مدیریت دما، عملکرد و کارایی سیستم، گزارش گیری و عیب یابی جزء جزء قطعات، گارانتی ۳ ساله و از همه مهمتر ماندگاری مثال زدنی، این سری از مادربورد ها را به پایدار ترین مادربورد جهان تبدیل کرده است.
سری Pro Gaming، رفع عطش بازی با امکانات ROG و قیمتی مقرون به صرفه
در کالای ایسوس همواری محصولاتی متناسب با هر بودجه ای، وجود دارد. ویژگی اصلی سری Pro Gaming، دارا بودن تمامی امکانات مورد نیاز بازی مثل کارت شبکه حرفه ای، کارت صوتی، نرم افزار بهینه سازی و ظاهری،متناسب با سلیقه گیمرها بوده و این مادربورد ها را تبدیل به محصولی مقرون به صرفه برای تضمین پیروزی در ماراتن بازی تبدیل کرده است.
قیمت مناسب، امکانت، ماندگاری و کارایی برای کاربرد های اداری-خانگی با سری Signature
ایسوس کامل ترین و انعطاف پذیرترین سبد کالایی را برای کاربردهای اداری-خانگی دارا است. ابعاد متفاوت با قطعات با کیفیت، نیازسنجی و درنظر گرفتن تمام جهات نیاز کاربر، فراوانی محصول در این رده باعث شده تا عنوان پرفروش ترین برند مادربورد در جهان را به خود اختصاص دهد.
طبق گزارشات کمپانی های Intel و AMD، ایسوس به دلیل تولید و فروش بالا مادربورد، یکی از بزرگترین شرکای تجاری در زمینه تولید مادربورد را به خود اختصاص داده تا این گزارش تایید کننده لقب برای برترین برند مادربورد برای ایسوس باشد.
منابع:
http://www.hardware.fr/articles/944-2/cartes-meres.html
http://hwbot.org/