تاپ خبر۲۴: علی‌اشرف افخمی، رئیس هیأت‏‌مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن در دیدار با استفان مایر، مدیرعامل شرکت آلمانی هرمس گفت: سوابق درخشان مالی بانک صنعت و معدن موجب می‌شود که بانک‌ها و موسسات مالی بین‎المللی بتوانند با اطمینان خاطر به تبادل مالی با این بانک مبادرت نمایند. به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل […]

تاپ خبر۲۴: علی‌اشرف افخمی، رئیس هیأت‏‌مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن در دیدار با استفان مایر، مدیرعامل شرکت آلمانی هرمس گفت: سوابق درخشان مالی بانک صنعت و معدن موجب می‌شود که بانک‌ها و موسسات مالی بین‎المللی بتوانند با اطمینان خاطر به تبادل مالی با این بانک مبادرت نمایند.

به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از بانک صنعت و معدن، وی با اشاره به این که طی دو سال گذشته روابط خوبی بین این بانک و شرکت‌های آلمانی ایجاد شده تصریح کرد: در شرایط پساتحریم فرصت‌های زیادی برای مشارکت مالی شرکت‌های اروپایی در ایران ایجاد خواهد شد.
افخمی بیان داشت: نقل و انتقالات مالی می‌تواند در فضایی امن انجام یابد و این امنیت از الزامات روابط اقتصادی و مالی میان بانک‌های دو کشور است.
مدیرعامل بانک صنعت و معدن با اشاره به این که بانک‌ها و مؤسسات آلمانی می‌توانند مهارت، تجربه، منابع و فناوری را به کشورمان انتقال دهند گفت: ما در آینده اعتبارات خوبی را در تعاملات بین بانکی به کشور جذب خواهیم کرد.
وی گفت: بانک ایرانی-آلمانی ایران و اروپا (EIH) که در هامبورگ آلمان قرار دارد می‌تواند عامل مناسبی برای شروع تعاملات با بانک صنعت و معدن باشد.
افخمی سرمایه گذاری در بخش‌های پتروشیمی، نفت، گاز، راه‌آهن، صنایع با تکنولوژی بالا و استارت آپ‏ها را فرصت‌های مناسبی برشمردکه بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری آلمانی می‌توانند برای سرمایه‌گذاری و همکاری اقتصادی با ایران روی آن متمرکز شوند.
مدیرعامل شرکت هرمس که در زمینه بیمه‎های اعتباری و ارائه طیف گسترده‏ای از خدمات در زمینه مدیریت کسب و کار فعالیت می‌کند نیز در این دیدار ضمن قدردانی از ایجاد فرصت برای گفتگو با این بانک گفت: بانک صنعت و معدن از لحاظ رتبه‌های اخذ شده بین‌المللی بسیار خاص و مهم است و دانش خوبی را در مورد بازارهای مالی و فرصتهای سرمایه‌‏گذاری ایران در اختیار ما قرار داده است.