تاپ خبر۲۴:طی مراسمی از سامانه خدمات ارزش افزوده سازمان لیگ فوتبال رونمایی شد. طی مراسمی که ظهر روز شنبه ۲ آذرماه در سازمان لیگ فوتبال کشور برگزار شد، پس از عقد قرارداد همکاری انحصاری بین همراه¬ اول و سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال کشور، از سامانه خدمات ارزش افزوده سازمان لیگ که بزرگترین قرارداد همکاری […]

تاپ خبر۲۴:طی مراسمی از سامانه خدمات ارزش افزوده سازمان لیگ فوتبال رونمایی شد.
طی مراسمی که ظهر روز شنبه ۲ آذرماه در سازمان لیگ فوتبال کشور برگزار شد، پس از عقد قرارداد همکاری انحصاری بین همراه¬ اول و سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال کشور، از سامانه خدمات ارزش افزوده سازمان لیگ که بزرگترین قرارداد همکاری مخابراتی- ورزشی کشور به شمار می رود، رونمایی شد.
در این مراسم که مهندس وحید صدوقی مدیرعامل اپراتور اول، مهدی تاج رئیس سازمان لیگ فوتبال، مهندس محمد مهدی عطوفی معاون بازاریابی، فروش و خدمات همراه اول و جمعی از خبرنگاران ورزشی حضور داشتند، قرارداد همکاری در خصوص خدمات ارزش افزوده منعقد شد.
بر اساس این قرارداد، همراه اول با ارائه سرویس هایی نظیر SMS، MMS، RBT و پیامک انبوه به سازمان لیگ، تیم¬ های ملی و باشگاه های فوتبال کشور خدمات ارزش افزوده ارائه می کند.
صدوقی مدیرعامل همراه اول پس از امضاء تفاهم نامه همکاری، ضمن تبریک به مناسبت موفقیت های اخیر تیم های ملی فوتبال اظهار داشت: همراه اول در خانواده ای با ۶۰ میلیون مشترک، خدمات متنوعی ارائه می کند. در حال حاضر نیز سرویس های ورزشی متنوعی در همراه اول وجود دارد که میلیونها مشترک عضو هستند.
وی گفت: این قرارداد بصورت انحصاری با سازمان لیگ امضاء می شود که امیدواریم از طریق آن درآمدی ایجاد شود که صرف تیم های فوتبال و هواداران آنها شود.
صدوقی با بیان اینکه سرشماره اختصاص یافته به این سامانه”۶۰۹۰″ است، گفت: قراردادهای همکاری همراه اول با پرسپولیس و استقلال نیز در دل همین قرارداد جای خواهد گرفت و هر سرویس جدیدی که به این سامانه اضافه شود اطلاع رسانی خواهد شد.
در ادامه این مراسم، مهدی تاج رئیس سازمان لیگ فوتبال نیز با تشکر از مدیرعامل همراه اول اظهار داشت: از مهندس صدوقی بعنوان مدیرعامل بزرگترین اپراتور کشور تشکر می کنم که چنین خدماتی را برای فوتبال کشور در نظر گرفته اند. ما از طرف باشگاهها این قرارداد همکاری را امضاء می کنیم تا به درآمدزایی لیگ کمک شود.