تاپ خبر۲۴: دکتر محمدعلی هادی، عضو هیات مدیره بانک سرمایه، به همراه جمعی از معاونین و مدیران ارشد این بانک از شعبه کیش بازدید کرد. به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط عمومی بانک سرمایه، در این دیدار که با همراهی جمعی از مدیران ارشد این بانک صورت پذیرفت، دکتر هادی در سخنانی اظهار داشت: این […]

تاپ خبر۲۴: دکتر محمدعلی هادی، عضو هیات مدیره بانک سرمایه، به همراه جمعی از معاونین و مدیران ارشد این بانک از شعبه کیش بازدید کرد.

به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط عمومی بانک سرمایه، در این دیدار که با همراهی جمعی از مدیران ارشد این بانک صورت پذیرفت، دکتر هادی در سخنانی اظهار داشت: این بازدید به منظور آشنایی هرچه بیشتر با همکاران گرامی شعبه کیش صورت گرفته و محدود به این شعبه نخواهد بود.

دکتر هادی با اشاره به اهمیت شناسایی ظرفیت های بالای موجود در شعبه کیش اظهار داشت: هر شعبه بانک سرمایه باید رقبای خود را بشناسد و در زمینه جذب منابع و مشتری اطلاعات کافی داشته باشد تا با برنامه ریزی و تعیین اهداف بلند مدت بتواند در راستای افزایش منابع و جذب مشتریان بیشتر در شعبه، تلاش کند.

ایشان افزود: در این زمینه، روسای شعب نباید فعالیت خود را محدود به درون شعبه کنند بلکه با حضور در منطقه باید فرصت ها و منابع بالقوه را شناسایی کرده و درصدد جذب منابع جدید برای بانک برآیند.

گفتنی است در این بازدید که شورانی، معاون بازرسی و حقوقی، شیخ زاده، معاون طرح و برنامه، دین‌پرست، رئیس اداره سرمایه گذاری و بررسی طرح ها و رئیس اداره روابط عمومی نیز حضور داشتند، تعدادی از مشتریان عمده بانک نیز با حضور در شعبه کیش با عضو هیأت مدیره و معاونین و مدیران ارشد بانک دیدار و مذاکره کردند.

همچنین همکاران شعبه کیش ضمن دیدار و گفتگو با معاونین و مدیران ارشد بانک، به طرح نقطه نظرات، مشکلات و پیشنهادهای خود پیرامون مسائل شعبه پرداختند.