تاپ خبر۲۴: روز چهارشنبه ۲۱ مردادماه، بیش از ۴۳۰ هزار تن انواع کالا در تالارهای داخلی و صادراتی بورس کالای ایران عرضه می شود. به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بورس کالای ایران،در این روز و در تالار محصولات صنعتی و معدنی، شرکت فولاد خوزستان ۷۰ هزار تن […]

تاپ خبر۲۴: روز چهارشنبه ۲۱ مردادماه، بیش از ۴۳۰ هزار تن انواع کالا در تالارهای داخلی و صادراتی بورس کالای ایران عرضه می شود.
به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بورس کالای ایران،در این روز و در تالار محصولات صنعتی و معدنی، شرکت فولاد خوزستان ۷۰ هزار تن تختال C را با قیمت پایه ۱۲ هزار و ۲۰ ریال عرضه می کند که در صورت تقاضای خریداران تا ۱۰۰ هزار تن دیگر بر این مقدار افزوده می شود. این شرکت همچنین، ۵ هزار تن تختال C را با قیمت پایه ۱۳ هزار و ۵۰۰ ریال و به صورت نقدی روانه تالار معاملات می کند.
گروه آلومینیوم نیز شاهد عرضه ۱۴۰۰ تن شمش هزارپوندی ۹۹٫۷۵ مجتمع آلومینیوم هرمزگان (هرمزال) به همراه ۸۰۰ تن بیلت ۶۰۶۳-۷ و یکهزار تن انواع شمش آلیاژی شرکت آلومینیوم ایران (ایرالکو) است.
این گزارش همچنین حاکی است، در این روز و در تالار محصولات کشاورزی، ۱۱ هزار تن گندم خوراکی، ۸۲۰۰ تن ذرت دانه ای، ۵۶۰۰ تن گندم دروم، ۴ هزار تن شکرسفید، ۲ هزار تن روغن خام و ۲ هزار تن کنجاله سویا پرک روانه تالار محصولات کشاورزی می شود.
شایان ذکر است، روز چهارشنبه ۲۱ مردادماه، در صورت تقاضا، ۶۳ هزار تن انواع مواد پلیمری روانه تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی می شود؛ مهمترین عرضه های این گروه شامل استایرن بوتادین رابر، ABS، انواع پلی اتیلن ، پلی پروپیلن و PVC است. علاوه بر این، ۷۷ هزار و ۲۰۰ تن انواع قیر، ۳۲ هزار و ۵۰۰ تن وکیوم باتوم و هشت هزار تن لوب کات سنگین روی تابلوی عرضه می رود.
گفتنی است، ۳۱ هزار و ۷۹۰ تن انواع قیر شرکت های پالایش نفت تبریز، اصفهان قیر، و مهندسی قیر و آسفالت غرب نیز در این روز راهی تالار صادراتی می شود. شرکت پالایش نفت بندرعباس نیز ۷ هزار تن گوگرد کلوخه را در تالار مذکور عرضه می کند.