تاپ خبر۲۴: روز سه شنبه ۱۰ آذرماه، حدود ۲۷۴ هزار تن انواع کالا در بورس کالای ایران عرضه می شود. به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی شرکت بورس کالای ایران، در این روز و در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، در حالی ۵۴ هزار و ۲۸۷ تن انواع مواد پلیمری، ۵۹ […]

تاپ خبر۲۴: روز سه شنبه ۱۰ آذرماه، حدود ۲۷۴ هزار تن انواع کالا در بورس کالای ایران عرضه می شود.

به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی شرکت بورس کالای ایران، در این روز و در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، در حالی ۵۴ هزار و ۲۸۷ تن انواع مواد پلیمری، ۵۹ هزار و ۴۰۰ تن انواع قیر، ۲۶ هزار تن وکیوم باتوم، ۷ هزار تن لوب کات سنگین و ۵ هزار تن گوگرد روی تابلوی عرضه می رود که تالار صادراتی شاهد عرضه ۹۲ هزار و ۶۶۵ تن انواع قیر، ۱۰ هزار تن انواع گوگرد و ۵۰۰ تن عایق رطوبتی است.
شایان ذکر است، شرکت نورد آریان فولاد با ۱۷۶ تن تیرآهن، ۳۹۶ تن میلگرد و ۲۶۴ تن نبشی در تالار محصولات صنعتی و معدنی حضور می یابد. شرکت آلومینیوم ایران نیز ۲۵۰۰ تن بیلت ۶۰۶۳-۷ را راهی تالار معاملات می کند.
عرضه ۳ هزار و ۷۶۰ تن گواهی سپرده کالایی ذرت خوزستان
لازم به ذکر است در این روز حدود ۳ هزار و ۷۶۰ تن ذرت دانه ای خوزستان در قالب گواهی سپرده کالایی از انبارهای شاداب دانه، وحدت، بنوت، توسعه کشت ذرت ، دانه طلایی، توسعه کشت شوش ، آبگرمک و عقیلی در بورس کالای ایران عرضه می شود. همچنین ۶۵۰۰ تن خرمای کبکاب، ۴ هزار تن گندم، ۲ هزار تن کنجاله سویا پرک، ۱۳۰۰ تن روغن خام سویا و ۳۰۰ تن شکرسفید روانه تالار محصولات کشاورزی می شود.