تاپ خبر۲۴:روز شنبه ۱۳ تیرماه، بیش از ۱۶۸ هزار تن انواع کالا در بورس کالای ایران عرضه می شود. به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی بورس کالای ایران، در این روز و در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، ۲۹ هزار و ۴۱۴ تن انواع ماده پلیمری و شیمیایی عرضه می شود؛ […]

تاپ خبر۲۴:روز شنبه ۱۳ تیرماه، بیش از ۱۶۸ هزار تن انواع کالا در بورس کالای ایران عرضه می شود.
به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی بورس کالای ایران، در این روز و در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، ۲۹ هزار و ۴۱۴ تن انواع ماده پلیمری و شیمیایی عرضه می شود؛ از مهمترین مواد پتروشیمی عرضه شده در این روز می توان به اسید کلردریک، اسید نیتریک، آروماتیک سنگین، آمونیاک، پارازایلین، پلی اتیلن ترفتالات نساجی، پلی اتیلن سنگین بادی، پلی اتیلن سنگین تزریقی، پلی بوتادین رابر، پلی پروپیلن، پلی وینیل کلراید، تولوئن دی ایزوسیانات و سود کاستیک اشاره کرد. علاوه بر این، در حالی ۷۹ هزار و ۸۰۰ تن انواع قیر راهی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی می شود که تالار صادراتی شاهد عرضه ۴۱۰۰ تن قیر ۶۰۷۰ است.
این گزارش همچنین حاکی است، شرکت ذوب آهن اصفهان با ۲۹ هزار و ۷۰۰ تن سبد تیرآهن ۲۲ تا ۲۷، با قیمت پایه ۲۰ هزار و ۵۲۵ ریال، در تالار محصولات صنعتی و معدنی حضور می یابد.
شایان ذکر است، در این روز و در تالار محصولات کشاورزی، ۹ هزار تن ذرت دانه ای، ۱۰ هزار تن شکرسفید، چهار هزار تن گندم دروم و ۲۳۳۰ تن برنج عرضه می شود.