تاپ خبر۲۴: روز چهار شنبه ۲۸ مردادماه، در تالار صادراتی بورس کالای ایران بالغ بر ۱۶۰ هزار تن انواع سنگ آهن، قیر و گوگرد کلوخه عرضه می شود. به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بورس کالای ایران ، در این روز و در تالار صادراتی مجتمع سنگ آهن […]

تاپ خبر۲۴: روز چهار شنبه ۲۸ مردادماه، در تالار صادراتی بورس کالای ایران بالغ بر ۱۶۰ هزار تن انواع سنگ آهن، قیر و گوگرد کلوخه عرضه می شود.
به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بورس کالای ایران ، در این روز و در تالار صادراتی مجتمع سنگ آهن سنگان با ۱۱۰ هزار تن سنگ آهن دانه بندی حضور می یابد؛ قیمت پایه این محصول ۱۸ دلار در هر تن است. علاوه بر این، ۳۰ هزار تن گوگرد گرانوله مجتمع پتروشیمی خارک و ۷ هزار تن گوگرد کلوخه شرکت پالایش نفت بندرعباس به ترتیب با قیمت های پایه ۱۵۴ و ۱۴۴ دلار در هر تن عرضه می شود.
تالار صادراتی همچنین شاهد عرضه ۱۰ هزار تن قیر ۶۰۷۰، ۴ هزار تن قیر ۸۵۱۰۰، ۳۴۰ تن عایق رطوبتی و ۲۰۰ تن قیر معدنی ۶۰۷۰ بود.
بر اساس این گزارش روز چهارشنبه ۹۶ هزار تن سبد میلگرد و تیرآهن شرکت ذوب آهن اصفهان نیز با قیمت پایه ۱۴ هزار و ۱۲۰ ریال در تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران عرضه می شود.

شرکت ذوب آهن اصفهان همچنین، ۱۳۷۶ تن میلگرد A3-16-20، ۷۲۶ تن میلگرد A3-32 و ۷۲۶ تن تیرآهن سایز ۱۲ را روانه تالار معاملات می کند. دیگر عرضه های تالار محصولات صنعتی و معدنی در این روز شامل ۳۳۰۰ تن ورق گرم شرکت نورد و تولید قطعات فولادی و ۱۵۰۰ تن شمش هزارپوندی ۹۹٫۷۵ مجتمع آلومینیوم هرمزگان (هرمزال) است.
این گزارش همچنین حاکی است، در این روز و در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، ۸۲ هزار تن انواع قیر، ۳۵ هزار تن وکیوم باتوم، ۲۵ هزار و ۶۴۹ تن انواع ماده شیمیایی و ۲۸۰ تن آرگون روانه تالار معاملات می شود.
گفتنی است، ۱۱ هزار تن گندم خوراکی، ۴۵۰۰ تن شکرسفید، چهار هزار تن گندم دوروم، دو هزار تن روغن خام و دو هزار تن کنجاله سویا پرک روی تابلوی تالار معاملات محصولات کشاورزی می رود.
براساس این گزارش، در این روز و در مجموع، ۴۳۴ هزار و ۴۹۷ تن انواع کالا راهی تالارهای داخلی و صادراتی بورس کالای ایران می شود.