تاپ خبر۲۴:وزارت امور اقتصادی و دارایی در راستای تحقق اهداف و سیاست های اقتصادی دولت تدبیر و امید، عرضه مبلغ ۱۰ هزار میلیارد ریال اوراق مشارکت ویژه طرح های عمرانی و زیربنایی دولت جمهوری اسلامی ایران را از روز دوشنبه ۶ آبان ماه سال جاری در شعب منتخب بانک صادرات ایران آغاز خواهد کرد. وزارت […]

تاپ خبر۲۴:وزارت امور اقتصادی و دارایی در راستای تحقق اهداف و سیاست های اقتصادی دولت تدبیر و امید، عرضه مبلغ ۱۰ هزار میلیارد ریال اوراق مشارکت ویژه طرح های عمرانی و زیربنایی دولت جمهوری اسلامی ایران را از روز دوشنبه ۶ آبان ماه سال جاری در شعب منتخب بانک صادرات ایران آغاز خواهد کرد.

وزارت امور اقتصادی و دارایی در راستای تحقق اهداف اقتصادی دولت و اجرای طرح های عمرانی در کشور در نظر دارد، مبلغ ۱۰ هزار میلیارد ریال اوراق مشارکت ویژه طرح های عمرانی و زیربنایی دولت جمهوری اسلامی ایران را از روز دوشنبه ۶ آبان‌ماه به مدت ۴روز کاری از طریق شعب منتخب بانک صادرات ایران در سراسر کشور به فروش برساند . این اوراق در جهت تکمیل و اجرای ده‌ها طرح کلان عمرانی از قبیل: احداث سد، نیروگاه، انتقال آب و فاضلاب، شبکه های آبیاری و زه کشی و… به فروش می رسد.

شایان ذکر است این اوراق با نرخ سود علی الحساب سالانه ۲۰ درصد، معاف از مالیات و باز پرداخت اصل و سود آنها توسط وزارت امور اقتصادی و دارایی به نمایندگی از دولت جمهوری اسلامی ایران تضمین شده است.

هموطنان گرامی جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با شعب منتخب عرضه کننده اوراق مشارکت می توانند به پایگاه اینترنتی این بانک به نشانی: www.bsi.ir مراجعه و یا با مرکز ارتباط مشتریان این بانک به شماره ۰۹۶۰۲ تماس حاصل نمایند.