تاپ خبر۲۴: روز دوشنبه ۲۹ دی ماه، بازار فرعی بورس کالای ایران شاهد عرضه انواع قراضه آهن شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران است. به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بورس کالای ایران، در این روز و در بازار فرعی، ۱۶۰ تن چرخ لوکوموتیو ضایعاتی، ۳۴ تن […]

تاپ خبر۲۴: روز دوشنبه ۲۹ دی ماه، بازار فرعی بورس کالای ایران شاهد عرضه انواع قراضه آهن شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بورس کالای ایران، در این روز و در بازار فرعی، ۱۶۰ تن چرخ لوکوموتیو ضایعاتی، ۳۴ تن چرخ دنده ضایعاتی و ۱۵ تن مقاومت ترمز دینامیک ضایعاتی شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران عرضه می شود.شایان ذکر است، در این روز و در تالارهای گوناگون بازار فیزیکی نیز حدود ۱۸۶ هزار تن انواع کالا عرضه می شود؛ شرکت آلومینیوم المهدی، در صورت تقاضا، با ۱۶۰۰ تن شمش هزارپوندی ۹۹٫۹۷، با قیمت پایه ۷۱ هزار و ۳۶ ریال در تالار محصولات صنعتی و معدنی حضور می یابد.

شرکت آلومینیوم ایرالکو نیز ۸۰۰ تن شمش هزارپوندی ۹۹٫۷۵ را با قیمت پایه ۷۱ هزار و ۳۶ ریال روی تابلوی عرضه می برد. دیگر کالای عرضه شده در تالار محصولات صنعتی و معدنی در این روز، ۲۰ کیلوگرم انواع شمش طلای معدن موته است.تالار صادراتی نیز شاهد عرضه ۱۰۰ هزار تن سنگ آهن دانه بندی مجتمع میشدوان، با قیمت پایه ۳۵ دلار در هر تن است. 

علاوه بر این، ۳۴۰۰ تن قیر ۶۰۷۰، ۳۵۰۰ تن قیر ۸۵۱۰۰ و ۱۰۰ تن عایق رطوبتی نیز راهی تالار صادراتی می شود.شایان ذکر است، در این روز و در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، ۲۶ هزار و ۱۹۰ تن انواع ماده پلیمری مجتمع های امیرکبیر، پلی نار، تبریز، تندگویان، رجال، شازند، پلی پروپیلن جم و نوید زرشیمی عرضه می شود. همچنین، ۴۰ هزار تن انواع قیر و چهار هزار تن گوگرد گرانوله راهی تالار مذکور می شود.گفتنی است، در این روز و در تالار محصولات کشاورزی نیز، ۲۰۰ تن شکرسفید کارخانه کشت و صنعت کارون، با قیمت پایه ۲۱ هزار ریال روی تابلوی عرضه می رود.