تاپ خبر۲۴: بانک آینده در راستای توسعه خدمات بانکداری الکترونیکی، اقدام به راه‌انداری باشگاه مشتریان خود با نام «ایران کارت» نموده است. در این طرح که بر اساس تجربیات موفق در کشورهای مختلف برای نخستین بار در کشور اجرا می‌شود، خدمات ویژه خرید به دارندگان کارت ارائه می‌گردد. این کارت، نخستین کارت بانکی عضو شبکه […]

تاپ خبر۲۴: بانک آینده در راستای توسعه خدمات بانکداری الکترونیکی، اقدام به راه‌انداری باشگاه مشتریان خود با نام «ایران کارت» نموده است. در این طرح که بر اساس تجربیات موفق در کشورهای مختلف برای نخستین بار در کشور اجرا می‌شود، خدمات ویژه خرید به دارندگان کارت ارائه می‌گردد.

این کارت، نخستین کارت بانکی عضو شبکه شتاب است که علاوه بر کارکرد عادی مانند سایر کارت‌ها، خدماتی خاص نیز ارائه می‌دهد. این کارت‌ها در ۴ سطوح کارت آبی (BLUE)، کارت نقره­ای (SILVER)، کارت طلایی (GOLD) و کارت پلاتینیوم (PLATINIUM) عرضه می‌شود.

 «ایران کارت»، نخستین کارت بانکی است که به ازای هر خرید، به دارنده کارت، امتیاز برگشت نقدی می‌دهد، یعنی شما می‌توانید با استفاده از این کارت، خریدهای روزمره خویش را در هر یک از پایانه‌های خرید (تمام پایانه‌های بانکی متصل به شبکه شتاب یا خرید اینترنتی) انجام داده و از این امتیاز (امتیاز نقدی) که بانک آینده به‌عنوان تشکر از حسن نیت شما برای انتخاب بانک آینده به حسابتان واریز می‌کند؛ برخوردار شوید.

   علاوه بر این، خدمات دیگری با توجه به نوع کارتی که مشتری در اختیار دارد؛ به ایشان ارائه می‌شود. همچنین در صورتی­که در هنگام خرید از پایانه فروش بانک آینده استفاده شود؛ مشتری از تخفیف‌های ویژه‌ای نیز بهره‌مند می‌گردد.