تاپ خبر۲۴: قائم مقام مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به اینکه این سازمان دارای قابلیت های متعددی است، گفت: تلاش کنیم از هر فرصتی برای معرفی توانمندی های این سازمان به بهترین شکل استفاده کنیم. به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از  اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، دکتر رضا راعی در جلسه ستاد […]

تاپ خبر۲۴: قائم مقام مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به اینکه این سازمان دارای قابلیت های متعددی است، گفت: تلاش کنیم از هر فرصتی برای معرفی توانمندی های این سازمان به بهترین شکل استفاده کنیم.

ظرفیت و توانمندی های سازمان تأمین اجتماعی را به اقتصاد جهان معرفی می کنیم

به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از  اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، دکتر رضا راعی در جلسه ستاد همکاری های بین المللی این سازمان با بیان اینکه حوزه بین المللی این سازمان نیازمند معرفی و ارائه به دنیاست، افزود: نشست های سالانه سفرا و رایزن های فرهنگی و اقتصادی جمهوری اسلامی ایران یکی از بهترین فرصت های معرفی بخش های بیمه، درمان، سرمایه گذاری و گردشگری سازمان است.

وی تصریح کرد: همفکری و تعامل با رایزن های بازرگانی سفارتخانه های کشورهای مختلف در تهران نیز باید در دستور کار قرار گیرد.
دکتر راعی اظهار داشت: سطح همکاری و تعامل سازمان تأمین اجتماعی با کشورهای مختلف را بر اساس ویژگی های اقتصادی هر منطقه شناسایی و تعریف کنیم.
وی با بیان اینکه بخش خصوصی در کشورهای مختلف جهان آمادگی خود را برای همکاری با سازمان تأمین اجتماعی اعلام کرده است، افزود: بسترهای همکاری فراهم است و باید با کار کارشناسی بهترین گزینه ها را انتخاب کرد.
قائم مقام مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی، فضای اقتصادی کشور را نیازمند تزریق خون جدید دانست و گفت:ایجاد سرمایه گذاری های جدید در کشور ضروری است تا موجب رونق اقتصادی شود.
دکتر راعی تأکید کرد: سازمان تأمین اجتماعی با تقویت فعالیت های سرمایه گذاری و ورود به اقتصاد بین الملل می تواند در اقتصاد کشور تأثیرگذار باشد.
وی افزود: توریسم سلامت یکی از حوزه های سرمایه گذاری سازمان تأمین اجتماعی است که می توان با بهره برداری مطلوب از این امکانات، از این بخش منتفع شد.