بانک و رسانه : طی نشستی با حضور رییس سازمان ورزش شهرداری تهران، اقدامات ، فعالیت ها و امکانات ورزشی منطقه ۱۵ مورد ارزیابی قرار گرفت. به گزارش بانک و رسانه به نقل از روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تهران، نشست بررسی و ارزیابی فعالیت ها و امکانات ورزشی منطقه ۱۵ با حضور شهردار، معاون […]

بانک و رسانه : طی نشستی با حضور رییس سازمان ورزش شهرداری تهران، اقدامات ، فعالیت ها و امکانات ورزشی منطقه ۱۵ مورد ارزیابی قرار گرفت.

به گزارش بانک و رسانه به نقل از روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تهران، نشست بررسی و ارزیابی فعالیت ها و امکانات ورزشی منطقه ۱۵ با حضور شهردار، معاون اجتماعی و فرهنگی و سایر معاونان و مدیران این منطقه، رییس سازمان ورزش، مدیر حقوقی و مشاور برنامه ریزی و توسعه این سازمان، رییس اداره تربیت بدنی و دبیران شورایاری و شهرداران نواحی منطقه ۱۵ برگزار شد.
در ابتدای این نشست حیدری، معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۵ گزارشی از وضعیت زیرساخت های منطقه ارایه کرد. همچنین دارین ریسس اداره تربیت بدنی منطقه ۱۵ به شرح کوتاهی از فعالیت‌های ورزشی محلات این منطقه پرداخت.
این نشست با اظهارات دبیران شورایاری محلات منطقه ۱۵ در خصوص مشکلات و معضلات فراروی توسعه ورزش همگانی ادامه یافت.
رییس سازمان ورزش شهرداری تهران پس از شنیدن سخنان حاضران ضمن تقدیر از اقدامات انجام شده جهت همگانی شدن ورزش، به سوالات دبیران شورایاری پاسخ گفت.
رضایی با بیان اینکه پرداختن به ورزش وظیفه شهرداری ها نیست بلکه رویکرد شهردار محترم تهران مبنی بر تبدیل شهرداریها به یک نهاد اجتماعی موجب پرداختن به این مقوله شده است، گفت: در حال حاضر زیرساختهای ورزشی در تهران توسعه خوبی داشته است.
وی ادامه داد: امروز طبق آمار ۷ میلیون و۵۰۰ هزار نفر برنامه از مجموعه های الزهرا (س) و ۴۵ میلیون نفر سانس از مجموعه های ورزشی به صورت سالانه استفاده می کنند.
شهردار منطقه ۱۵ گفت: در حال حاضر این منطقه در بخش سرانه ورزشی و فضای سبز حائز رتبه خوبی شده است اما جا دارد تا با حمایت های سازمان ورزش شهرداری این امکانات توسعه یابد.
انجمنی ادامه داد: در سال جاری اتمام پروژه های ورزشی بالای ۹۰ درصد در دستور کار قرار گرفته است. همچنین تعمیر و نگهداشت مجوعه های ورزشی از اولویت های ما در منطقه ۱۵ است.
این نشست روز ۱۱ اردیبهشت ماه در محل سالن جلسات شهرداری منطقه ۱۵ برگزارشد.