تاپ خبر۲۴:  بانک شهربا ارائه طرح City Pay در نمایشگاه بینالمللی نوآوری‌های اقتصادی و علمی لهستان(INTARG)، مدال طلا و جایزه ویژه این کشور و رومانی را به خود اختصاص داد. به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از مرکز ارتباطات و روابطعمومی بانک شهر، این بانک با ارائه طرح City pay در نمایشگاه بینالمللی نوآوری‌های اقتصادی و […]

تاپ خبر۲۴:  بانک شهربا ارائه طرح City Pay در نمایشگاه بینالمللی نوآوری‌های اقتصادی و علمی لهستان(INTARG)، مدال طلا و جایزه ویژه این کشور و رومانی را به خود اختصاص داد.

به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از مرکز ارتباطات و روابطعمومی بانک شهر، این بانک با ارائه طرح City pay در نمایشگاه بینالمللی نوآوری‌های اقتصادی و علمی لهستان(INTARG)، موفق شد تا مدال طلا و جایزه ویژه کشور لهستان و رومانی را در این نمایشگاه که توسط “بنیان ترویج علوم و نوآوری‌های کشور لهستان” با همکاری کمپانی بین‌المللی “یوروبیزنس هالرو” زیر نظر “سازمان جهانی مالکین فکری WIPO” برگزار شد، به خود اختصاص دهد.

در این نمایشگاه که با هدف آشنایی مردم و متخصصان با ایده‌‌های نوین و تکنیک‌های جدید در سطح جهان و آشنایی کشورهای مختلف با امکانات و استعدادهای گوناگون، برگزار شد، تلاش برخی از شرکت‌های ایرانی به ویژه بانک شهر در حوزه‌های مختلف از ارتباطات بین‌الملل معرفی شد تا این بانک، نام جمهوری اسلامی ایران را در میان کشورهای در حال توسعه، تحت عنوان کشوری پرتکاپو، به ویژه در حوزه‌های بین‌المللی علم و فناوری مطرح کند.
طرح City Pay بانک شهر، هم اکنون امکان پرداخت یکپارچه در سیستم حمل و نقل عمومی را فراهم کرده و از جمله اقداماتی است که این بانک در راستای افزایش سطح کیفی زندگی شهروندان اجرایی کرده است‌.