تاپ خبر۲۴: مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، در بازدیداز شعبه ۲۷ تهران بر ضرورت توجه بیشتر و جدیت مدیران و کارکنان تأمین اجتماعی برای اصلاح و تکمیل طرح مکانیزاسیون خدمات این سازمان تأکید کرد. به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، دکتر سید تقی نوربخش در این بازدید و در جمع […]

تاپ خبر۲۴: مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، در بازدیداز شعبه ۲۷ تهران بر ضرورت توجه بیشتر و جدیت مدیران و کارکنان تأمین اجتماعی برای اصلاح و تکمیل طرح مکانیزاسیون خدمات این سازمان تأکید کرد.

به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، دکتر سید تقی نوربخش در این بازدید و در جمع کارکنان این شعبه با اشاره به شرایط ویژه شعبه۲۷ گفت: ایده ایجاد شعبه ۲۷ تهران و هدف از آن به وجود آوردن یک شعبه مکانیزه با کارایی چندبرابری به عنوان نمونه ای از شعب آینده سازمان است.
وی ادامه داد: شعبه ۲۷ با این هدف راه‌اندازی شد که تمامی کارهای مربوط به ارباب رجوع در این شعبه تنها در یک باجه انجام‌پذیر باشد.
دکتر نوربخش تاکید کرد: من به شخصه معتقدم که ایده نخستین این شعبه به اندازه‌ای کارایی داشت که بتواند در تمامی کشور تعمیم یابد.
وی با اشاره به اینکه دو فرایند مهم کار با سفارتخانه‌های خارجی و همچنین شهرداری‌ها در شعبه ۲۷ انجام می‌گیرد، گفت: همکاری با سفارتخانه‌ها هم از جهت ارائه خدمات مورد نیاز برای کارکنان آنها و هم برقراری ارتباط مناسب برای توسعه همکاری‌های بیمه‌ای با سایر کشورها موضوعات مهمی هستند که در شعبه ۲۷ تهران انجام می‌شود.
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به برنامه اصولی این سازمان برای ارائه خدمات به ایرانیان مقیم خارج از کشور و همچنین اتباع بیگانه ساکن ایران، اظهار داشت: به همین منظور در سازمان تأمین اجتماعی، اداره کل اتباع تشکیل شده و انجام مذاکرات و عقد قرارداد همکاری بیمه‌ای با سایر کشورها را دنبال می‌کنیم.
در این بازدید قائم مقام مدیرعامل، معاون فنی و درآمد و جمعی از مدیران کل سازمان، دکتر نوربخش را همراهی کردند.