تاپ خبر۲۴: مدیرعامل بانک سپه گفت: براساس نتایج بررسی دفتر ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات وزارت امور اقتصادی و دارایی بر مبنای مفاد مواد ۸۱ و ۸۲ قانون مدیریت خدمات کشوری، بانک سپه در زمینه ارتقای کیفیت خدمات دولتی در بین بانکهای دولتی کشور مقام اول را کسب کرده است. به گزارش تاپ خبر۲۴ […]

تاپ خبر۲۴: مدیرعامل بانک سپه گفت: براساس نتایج بررسی دفتر ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات وزارت امور اقتصادی و دارایی بر مبنای مفاد مواد ۸۱ و ۸۲ قانون مدیریت خدمات کشوری، بانک سپه در زمینه ارتقای کیفیت خدمات دولتی در بین بانکهای دولتی کشور مقام اول را کسب کرده است.

به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از بانک سپه: محمدکاظم چقازردی اظهار داشت: عملکرد بانک های دولتی در بعد شاخص های عمومی و اختصاصی به طور سالانه، با هدف سنجش، ارزش گذاری و قضاوت درخصوص عملکرد دستگاههای اجرایی براساس قوانین و مقررات مربوطه و با رویکرد معیارهای اثربخش، کارایی، اقتصادی و اخلاقی به منظور ارتقای کیفیت خدمات دولتی مورد ارزیابی قرار می گیرند.
وی افزود: براساس اعلام مشاور وزیر و مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایت وزارت امور اقتصادی و دارایی، بانک سپه با کسب مجموع ۸۶٫۹ درصد امتیاز در شاخص های عمومی و اختصاصی، مقام نخست، ارتقای کیفیت خدمات دولتی را به دست آورده است.
چقازردی اظهار داشت: بانک سپه در ارزیابی صورت گرفته در محورهای برنامه استقرار نظام جامع مدیریت عملکرد، برنامه صیانت از حقوق مردم و سلامت اداری، برنامه مدیریت سرمایه انسانی و برنامه دولت الکترونیک و هوشمند سازی اداری بالاترین امتیاز را به خود اختصاص داده است.
مدیرعامل بانک سپه ضمن قدردانی از کارکنان این بانک، موفقیت حاصل شده را مرهون الطاف الهی و تلاش همکاران ساعی خود در بانک سپه عنوان کرد.