تاپ خبر۲۴:مایکروویو سولار ال‌جی، مجهز به فناوری پخت نوری توسط هیتر ذغالی (چارکول)، سیستم کنترل دقیق دمای گریل و تنظیم اتوماتیک فن کانوکشن تجربۀ آشپزی هوشمندتری ارائه می‌دهد. کِیپ تاون، ۲۸ نوامبر ۲۰۱۳- ال‌جی الکترونیکس در مسابقۀ سرآشپر خانگی ال‌جی ۲۰۱۳، که در کیپ تاون آفریقای جنوبی برگزار شد، از مایکروویوهای سری سولار خود پرده‌برداری […]

تاپ خبر۲۴:مایکروویو سولار ال‌جی، مجهز به فناوری پخت نوری توسط هیتر ذغالی (چارکول)، سیستم کنترل دقیق دمای گریل و تنظیم اتوماتیک فن کانوکشن تجربۀ آشپزی هوشمندتری ارائه می‌دهد.
کِیپ تاون، ۲۸ نوامبر ۲۰۱۳- ال‌جی الکترونیکس در مسابقۀ سرآشپر خانگی ال‌جی ۲۰۱۳، که در کیپ تاون آفریقای جنوبی برگزار شد، از مایکروویوهای سری سولار خود پرده‌برداری کرد. فناوری پخت نوری با هیتر ذغالی، امسال، به پخت غذاهای خوشمزه برای مسابقۀ سالانۀ آشپزی آماتورها کمک می‌کند.
سئونگ-جین جو، رئیس و مدیرعامل شرکت لوازم خانگی ال‌جی الکترونیکس، می‌گوید: «در مایکروویوهای سری سولار ما، هیتر ذغالی تعبیه شده است تا غذاهایی با عطر و طعمی مقاومت‌ناپذیر و کاملاً برشته طبخ شوند؛ غذاهایی که شما در حالت معمول تنها می‌توانید در رستوران‌های پنج ستاره پیدا کنید. این فناوری، علاوه بر اینکه به شما اطمینان می‌دهد غذاها خوش‌طعم‌تر شوند، چربی اضافی را کاهش می‌دهد و سلامت آنها را تضمین کند. فناوری پخت نوری ال‌جی به مشتریان امکان می‌دهد که سریع‌تر آشپزی کنند و انرژی کمتری، نسبت به فرهای مایکروویوهای مرسوم، مصرف کنند. نتیجۀ آن برای کاربران کاهش قبض برق است. ما بر این باوریم که مایکروویوهای ال‌جی نه تنها تجربۀ آشپزی را ارتقا می‌دهد بلکه زندگی مشتریان را هوشمندتر می‌کند.
رشته‌های ذغال موجود در هیتر ذغالی، باعث حفظ حرارت یکسان در هنگام طبخ غذا می‌گردد و پخت غذاهای سالم با طعمی طبیعی را میسر می‌سازد. با هیتر نوری ذغالی، غذاهایی مانند جوجه یا کباب آنچنان ترد و مغز پخت می‌شوند که دهان را آب می‌اندازد. فر نوری غذاهایی طبخ می‌کند که سالم‌تر از آنهایی هستند که در فرهای معمولی پخته می‌شوند زیرا میزان اسیدهای چرب و محتوای سدیم اضافی در غذاها را کاهش می‌دهد.
از طرفی قابلیت کنترل دقیق دمای گریل در مایکروویو سولار ال‌جی امکان می‌دهد که تنوع گسترده‌ای از غذاها را تقریباً تمام و کمال بپزید. در منوی آشپزی خودکار (Auto Cook) انتخاب تنظیمات دما بیشتر شده است و راحت‌تر از همیشه می‌توان غذاهای متنوع و خوشمزه‌ای را در خانه طبخ کرد. علاوه بر سیستم کنترل دقیق دمای گریل، قابلیت تنظیم خودکار فن کانوکشن، پخت یکنواخت و غذایی خوش‌طعم را تضمین خواهد کرد و با هیترهایی که هوشمندانه در جای خود قرار گرفته‌اند به ارمغان آورده می‌شود. مایکروویو مجهز به فناوری پخت نوری ال‌جی با ترکیب کارآمد هیتر ذغالی و فناوری پخت حرارتی (کانوکشن) در انرژی و زمان آماده‌سازی غذا صرفه‌جویی می‌کند. طراحی منحصر به فرد و متمایز این مایکروویوها حال و هوای مدرن را به هر آشپرخانه‌ای اضافه می‌کند. پنل دیجیتال این دستگاه اطلاعات مفیدی در مورد روند پخت غذا نمایش می‌دهد و به سادگی قابل خواندن است.