تاپ خبر۲۴:ولی‌الله سیف مدیر عامل بانک کارآفرین: صنعت بانکداری کشور در دولت آینده می‌تواند رشد خوبی داشته باشد اما این رشد نیاز به پارامترهای فراوانی دارد. وی اظهار داشت: مسلما دولت جدید براساس عقلانیت، منطق و تعادل پیش خواهد رفت اما انتظارات افراطی ایجاد شده است. بنابراین نمی‌توان در مدت زمان کوتاه شاهد تغییرات بسیار […]

تاپ خبر۲۴:ولی‌الله سیف مدیر عامل بانک کارآفرین: صنعت بانکداری کشور در دولت آینده می‌تواند رشد خوبی داشته باشد اما این رشد نیاز به پارامترهای فراوانی دارد.
وی اظهار داشت: مسلما دولت جدید براساس عقلانیت، منطق و تعادل پیش خواهد رفت اما انتظارات افراطی ایجاد شده است. بنابراین نمی‌توان در مدت زمان کوتاه شاهد تغییرات بسیار مثبت در حوزه‌های اقتصادی بود.
مدیر عامل بانک کارآفرین افزود: در واقع باید به دولت جدید زمان داد تا بتواند پس از بررسی دقیق اوضاع، تصمیماتی کاربردی و دقیق اتخاذ کند.
سیف در مورد قیمت نرخ ارز آزاد در بازار نیز گفت: این که انتظار داشته باشیم نرخ ارز به زیر ۳۰۰۰ تومان برسد قابل پیش بینی نیست اما این امکان وجود دارد که با یک مدیریت صحیح و منطقی به تدریج نرخ ارز کاهش یافته و به تعادل برسد.