تاپ خبر۲۴: با اصلاح شبکه آب، رفع نشتی ها و تغییر منابع آب مورد نیاز برای آبیاری فضای سبز مرکز انتقال نفت سمنان، روزانه پنج هزار لیتر در مصرف آب شرب این شهرستان صرفه جویی می شود. به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران منطقه شمالشرق؛ […]

تاپ خبر۲۴: با اصلاح شبکه آب، رفع نشتی ها و تغییر منابع آب مورد نیاز برای آبیاری فضای سبز مرکز انتقال نفت سمنان، روزانه پنج هزار لیتر در مصرف آب شرب این شهرستان صرفه جویی می شود.

به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران منطقه شمالشرق؛ دبیر کمیته بهینه سازی مصرف انرژی این منطقه با اعلام خبر بالا اظهار داشت: کمبود آب شرب در شهرستان سمنان از دغدغه ها و نگرانی های جدی مسئولان عالیرتبه استان است که باید با هوشمندی و برنامه ریزی، این بحران مدیریت شود.

عباس حسین پور یادآور شد: با اقدامات انجام شده در تغییر منابع آب فضای سبز این مرکز از آب شرب به آب خام و اصلاح لوله های فرسوده، صرفه جویی در مصرف آب را هدف گذاری کرده و امیدواریم با توسعه سایر روش های صرفه جویی، در آینده به نتایج بهتری نیز دست یابیم.