تاپ خبر۲۴: شهردار قزوین با اشاره به اقدامات بانک شهر در کلانشهرها، شناخت دقیق از نیازهای مدیریت شهری را رمز موفقیت این بانک دانست. به گزارش تاپ خبر۲۴ از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، مسعود نصرتی با اشاره به فعالیت‌های بانک شهر به ویژه در سه سال گذشته اظهار کرد: یکی از آرزوهای […]

تاپ خبر۲۴: شهردار قزوین با اشاره به اقدامات بانک شهر در کلانشهرها، شناخت دقیق از نیازهای مدیریت شهری را رمز موفقیت این بانک دانست.

به گزارش تاپ خبر۲۴ از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، مسعود نصرتی با اشاره به فعالیت‌های بانک شهر به ویژه در سه سال گذشته اظهار کرد: یکی از آرزوهای حوزه مدیریت شهری، تأسیس بانکی برای تأمین مالی پروژه‌ها و رسیدن به جایگاه توسعه پایدار با استفاده از درآمدهای پایدار شهری است.

وی افزود: بانک شهر بدون وابستگی به منابع مالی شهرداری‌ها و با راه‎اندازی شرکت‌های تخصصی در زیرمجموعه این بانک، جمع‎آوری مالی مناسبی داشته است و در عمر کوتاه فعالیت خود و در مقایسه با بانک‌های دولتی و خصوصی دیگر پیشرفت خوبی داشته و در برخی موضوعات در کشور پیشرو عمل کرده است.

شهردار قزوین با اشاره به اینکه بانک شهر منابع مالی خود را در اختیار حوزه مدیریت شهری قرار می‌دهد، اظهار کرد: حمایت‌های این بانک از مدیریت شهری فقط به پروژه‌های عمرانی محدود نمی‌شود و در پروژه‌های فرهنگی و اجتماعی نیز حامی شهرها بوده است.

نصرتی با اشاره به حمایت بانک شهر از پروژه‌های قزوین افزود: این بانک در فروش اوراق مشارکت در سال ۱۳۸۹، بازپرداخت این اوراق، پیگیری و تبدیل این اوراق به پروژه، حامی مدیریت شهری بوده و از پروژه‌های بافت فرسوده هادی‎آباد، پروژه مذهبی ساماندهی امامزاده حسین (ع) و ده‌ها پروژه دیگر حمایت کرده است.

وی با بیان این‌که سپردن مدیریت بانک شهر کشور به شخصی از بدنه مدیریت شهری از ارزشمندترین اقدامات بوده است، گفت: دکتر پورزرندی با مسائل و مشکلات شهری به خوبی آشناست و با توجه به شناخت از حوزه مدیریت شهری و توسعه بر اساس درآمدهای پایدار، برنامه‌های بسیار خوبی را به اجرا درآورده است.

نصرتی با اشاره به این‌که بخش بیشتر تأمین مالی بانک شهر از سوی مردم و بخش خصوصی است، اظهار کرد: بر خلاف دیدگاه عموم مردم که تصور دارند که تأمین مالی بانک شهر توسط شهرداری‌ها صورت می‌گیرد، اما این منابع مالی توسط مردم و با اطمینانی که این بانک با ارائه خدمات و امکانات جلب کرده، تأمین شده است.