تاپ خبر۲۴ :سامسونگ مانند هرسال حضور پررنگی درنمایشگاه CES آمریکا در شهر لاس‌وگاس دارد و امسال نیز با دست پر به این نمایشگاه آمده است. از سیستم‌های صوتی جدید، نسل جدید فمیلی هاب (Family Hub) گرفته تا جاروبرقی پاوربات و اعضای جدید و تازه وارد خانواده Galaxy A 2017 سامسونگهمگی بخشی از برنامه‌های این شرکت […]

تاپ خبر۲۴ :سامسونگ مانند هرسال حضور پررنگی درنمایشگاه CES آمریکا در شهر لاس‌وگاس دارد و امسال نیز با دست پر به این نمایشگاه آمده است.

از سیستم‌های صوتی جدید، نسل جدید فمیلی هاب (Family Hub) گرفته تا جاروبرقی پاوربات و اعضای جدید و تازه وارد خانواده Galaxy A 2017 سامسونگهمگی بخشی از برنامه‌های این شرکت در پر سروصداترین رویداد فناوری ایالات متحده است. سامسونگ ساعت ۱ بامداد پنج‌شنبه ۱۶ دی‌ماه ۱۳۹۵، کنفرانس خبری خود را در CES 2017 برگزار می‌کند که می‌توانید این کنفرانس را به صورت زنده تماشا کنید و با آخرین نوآوری‌های فناوری این شرکت از نزدیک آشنا شوید.
کنفرانس خبری سامسونگ به صورت زنده از وب‌سیات این شرکت به آدرسwww.samsung.com/iran پخش خواهد شد.
این کنفرانس تا ساعت ۲:۱۵ دقیقه بامداد ادامه خواهد داشت ومدیران سامسونگ در این کنفرانس خبری از آخرین دستاوردهای فناوری‌های نوآورانه این شرکت در صنعت و الکترونیک صحبت می‌کنند.