تاپ خبر24: غلامرضا‌ فتحعلی ضمن تشریح نقاط قوت و ظرفیت‌های طبیعی شهر اصفهان اذعان داشت: افتتاح شعبه جدید در این منطقه می‌تواند دستاوردهای مطلوبی برای بانک به همراه داشته باشد و استفاده مناسب از این ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها، زمینه‌ساز رشد و تعالی بانک خواهد بود.

سرپرست بانک سینا در مراسم افتتاح شعبه پل خواجوی اصفهان بر تلاش مضاعف در جهت تحقق اهداف بانک در مسیر تحول کسب‌وکار و رضایتمندی هر چه بیشتر مشتریان تاکید کرد.
غلامرضا‌ فتحعلی ضمن تشریح نقاط قوت و ظرفیت‌های طبیعی شهر اصفهان اذعان داشت: افتتاح شعبه جدید در این منطقه می‌تواند دستاوردهای مطلوبی برای بانک به همراه داشته باشد و استفاده مناسب از این ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها، زمینه‌ساز رشد و تعالی بانک خواهد بود.
وی با بیان این‌که امنیت و کیفیت خدمات، نقطه قوت هر بانکی به شمار می‌رود، افزود: امروزه ترقی در دنیای کسب‌‌وکار بر پایه مشتری‌مداری و رضایتمندی مشتریان استوار شده است به گونه‌ای که توسعه محصولات و ارائه آن به مشتری بدون در نظر گرفتن این اصل غیر ممکن است.
فتحعلی میزان توانمندی و عملکرد مطلوب بانک را در قضاوت مشتری قلمداد کرد و خاطرنشان ساخت: سازمانی که تسهیل و تسریع در خدمات و برقراری ارتباط با مشتری را شرط اول ارائه خدمات قرار دهد، توانایی جذب مشتری‌های وفادار و پایدار را خواهد داشت.
گفتنی است شعبه پل خواجو سی‌ویکمین شعبه بانک سینا در اصفهان است که در مراسم افتتاح آن تعدادی از اعضای هیأت عامل بانک نیز حضور داشتند.