تاپ خبر۲۴: به منظور دسترسی بیشتر مشتریان به خدمات بانکی ، شعبه های جدید بانک پارسیان در اراک و قزوین گشایش یافت . به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط عمومی بانک پارسیان، شعبه شهید بهشتی اراک و شعبه شهید بابایی قزوین با کسب مجوز فاز بانک مرکزی ج.ا.ا طی مراسمی با حضورمسئولین استانی و مدیران […]

تاپ خبر۲۴: به منظور دسترسی بیشتر مشتریان به خدمات بانکی ، شعبه های جدید بانک پارسیان در اراک و قزوین گشایش یافت .

به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط عمومی بانک پارسیان، شعبه شهید بهشتی اراک و شعبه شهید بابایی قزوین با کسب مجوز فاز بانک مرکزی ج.ا.ا طی مراسمی با حضورمسئولین استانی و مدیران بانک، بازرگانان و کسبه منطقه و مشتریان به بهره برداری رسید.
مسوول حوزه بانک پارسیان در استان همدان، با اشاره به خدمات ارایه شده در شعب بانک پارسیان در منطقه گفت : تنوع محصولات و ارایه انواع خدمات ریالی، ارایه انواع خدمات بانکداری الکترونیک مانند خدمات بانکداری مجازی، پرداخت همراه مبتنی بر USSD، پیامک بانک، پرداخت های اینترنتی، سامانه پرداخت همراه، تلفن‌بانک ، ارایه انواع خدمات ارزی، ارایه انواع خدمات بیمه‌ای به سپرده‌گذاران به هزینه بانک مانند بیمه هزینه های بیمارستانی ناشی از حادثه، بیمه های حادثه در طول شبانه روز ، بیمه آتش سوزی ساختمان مسکونی، بیمه هزینه های بستری شدن در بیمارستان و اعمال جراحی تا سقف معین ، بیمه تکمیلی عمر (غیر از حادثه) و تخفیف در بیمه بدنه اتومبیل از جمله خدماتی است که در بانک پارسیان ارایه می‌شود. وی یادآورشد: پارسیان همواره در تلاش است با بهره‌گیری از تجربه و تخصص بانکداری، بهترین‌های این حوزه را به هم‌میهنان گرامی ارایه کند.
شعبه شهید بابایی قزوین،درخیابان شهید بابایی، نبش کوچه ۶ نصرت، وشعبه شهید بهشتی اراک درخیابان شهید بهشتی، چهاراره هلال احمر، نبش خیابان عدالت واقع است.