تاپ خبر۲۴:دویست و پنجمین شعبه بانک مسکن در استان تهران باعنوان شعبه بلوار مرزداران تهران افتتاح شد به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک مسکن،در مراسم افتتاح این شعبه ناصر رفیعی مدیر شعب بانک مسکن در منطقه شمال غرب تهران طی سخنانی با ابراز خرسندی از افتتاح این شعبه در مرزداران بر […]

تاپ خبر۲۴:دویست و پنجمین شعبه بانک مسکن در استان تهران باعنوان شعبه بلوار مرزداران تهران افتتاح شد
به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک مسکن،در مراسم افتتاح این شعبه ناصر رفیعی مدیر شعب بانک مسکن در منطقه شمال غرب تهران طی سخنانی با ابراز خرسندی از افتتاح این شعبه در مرزداران بر تلاش کارکنان در راستای تحقق اهداف بانک تاکید کرد.
وی در ادامه کارکنان بانک مسکن را در زمینه های مختلف به خصوص مشتری مداری و بازاریابی بسیار توانمند ارزیابی کرد.
صالحی رییس اداره کل امور مدیریتها و شعب استان تهران، نیز طی سخنانی با اشاره به عرصه رقابت تنگاتنگ کنونی، بزرگ ترین سرمایه بانک مسکن را برای رویارویی با این شرایط ، نیروی انسانی آن برشمرد .
صالحی افزود:بانک مسکن با توجه به دارا بودن نیروهای بسیار توانمند، از لحاظ فرهنگ شایسته سالاری و پرورش نیروی انسانی بسیار غنی جزو سازمان های برتر محسوب می شود.
شایان ذکر است با افتتاح شعبه بلوار مرزداران تهران، تعداد کل شعب بانک مسکن در شهر تهران به ۲۰۵ شعبه و در سراسر کشور به ۱۲۵۲ شعبه رسید.