تاپ خبر۲۴: به منظور رفاه حال هنرمندان و دسترسی به خدمات سازمان تامین اجتماعی، شعبه اقماری این سازمان در محل خانه سینما در تهران افتتاح می شود. به گزارش تاپ خبر۲۴ از سازمان تامین اجتماعی، با دستور دکتر علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و تاکید دکتر سید تقی نوربخش مدیرعامل سازمان تامین […]

تاپ خبر۲۴: به منظور رفاه حال هنرمندان و دسترسی به خدمات سازمان تامین اجتماعی، شعبه اقماری این سازمان در محل خانه سینما در تهران افتتاح می شود.

به گزارش تاپ خبر۲۴ از سازمان تامین اجتماعی، با دستور دکتر علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و تاکید دکتر سید تقی نوربخش مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی مسائل بیمه هنرمندان و به حداقل رساندن مشکلات آنها به صورت ویژه مورد بررسی قرار گرفت.
در همین راستا، افتتاح شعبه اقماری تامین اجتماعی ویژه هنرمندان از نتایج رایزنی های خانه سینما و سازمان تامین اجتماعی است که با راه اندازی و ارائه خدمات، مشکلات بیمه ای این قشر به حداقل خواهد رسید.
همچنین به منظور کاهش مشکلات بیمه ای هنرمندان، نشست مشترکی با حضور اعضای خانه سینما و سازمان تامین اجتماعی شنبه هفته آینده( پنجم تیرماه) برگزار می شود.
شایان ذکر است، بر اساس توافقات انجام شده علاوه بر افراد تحت پوشش قبلی یک هزار نفر از هنرمندان واجد شرایط تحت پوشش تامین اجتماعی قرار خواهند گرفت.