تاپ خبر۲۴: ششمین جلسه از سلسله نشست‌های نسبت سینمای ایران و منافع ملی با موضوع «سینمای اجتماعی و خطوط قرمز» با حضور بیژن نوباوه عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی و فرشته طائرپور عضو شورای عالی تهیه‌کنندگان در حوزه هنری برگزار خواهد شد. به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از حوزه هنری، مرکز مستند سوره حوزه […]

تاپ خبر۲۴:

ششمین جلسه از سلسله نشست‌های نسبت سینمای ایران و منافع ملی با موضوع «سینمای اجتماعی و خطوط قرمز» با حضور بیژن نوباوه عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی و فرشته طائرپور عضو شورای عالی تهیه‌کنندگان در حوزه هنری برگزار خواهد شد.

به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از حوزه هنری، مرکز مستند سوره حوزه هنری سلسله نشست‌های «نسبت سینمای ایران و منافع ملی» را به منظور بحث درباره مسایل روز سینمای مستند و داستانی با حضور نمایندگان طیف‌های مختلف فکری برگزار می‌کند.
تاکنون پنج جلسه از این سلسله نشست‌ها با محوریت بررسی و آسیب‌شناسی سینمای اجتماعی ایران برگزار شده است و در آخرین جلسه نیز که با موضوع «سینمای اجتماعی و نقد مصلحانه جامعه» برگزار شد، امیر قادری منتقد سینما و سردبیر سایت کافه‌سینما، محسن دریالعل منتقد سینما و سردبیر و مدیرمسئول سایت متن زندگی و دانش اقباشاوی کارگردان سینما، به بحث و گفت‌و‌گو پرداختند.
در همین رابطه، در ششمین جلسه از این سلسله نشست‌ها بیژن نوباوه عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی و فرشته طائرپور عضو شورای عالی تهیه‌کنندگان، پیرامون وضعیت سینمای اجتماعی در ایران و سینمای اجتماعی مطلوب به بحث و تبادل نظر خواهند پرداخت.
این نشست روز دوشنبه ۲۲ دی‌ماه از ساعت ۱۶ تا ۱۸ در سالن اوستا در محل حوزه هنری واقع در انتهای خیابان سمیه برگزار خواهد شد.
شایان ذکر است، در این نشست‌ها ورود برای عموم مخاطبان آزاد خواهد بود.