تاپ خبر۲۴: گوشی‌های هوشمند، زندگی افراد را بسیار راحت‌تر کرده‌اند. دستگاه‌هایی که استفاده فراوان‌ از آنها سبب شده تا محصولات جانبی تولید شوند و استفاده از امکانات گسترده آنها را بیش از پیش ساده و لذتبخش کنند. به همین منظور، سامسونگ برای دو پرچم‌دار خود GALAXY S6 و GALAXY S6 edge یک شارژر و یک […]

تاپ خبر۲۴: گوشی‌های هوشمند، زندگی افراد را بسیار راحت‌تر کرده‌اند. دستگاه‌هایی که استفاده فراوان‌ از آنها سبب شده تا محصولات جانبی تولید شوند و استفاده از امکانات گسترده آنها را بیش از پیش ساده و لذتبخش کنند.
به همین منظور، سامسونگ برای دو پرچم‌دار خود GALAXY S6 و GALAXY S6 edge یک شارژر و یک هدفون بدون سیم طراحی کرده است. محصولاتی که لذت استفاده از امکانات متنوع این گوشی‌ها را دوچندان می‌کنند.

نگران تمام شدن شارژ گوشی‌ خود نباشید
سامسونگ با تولید یک شارژر بی‌سیم برای پرچم‌داران جدید خود، امکان شارژ کردن آن‌ها را بدون نیاز به سیم فراهم کرده است. برای استفاده از این شارژر‌ها، دیگر نیازی به خارج کردن قاب پشت گوشی‌های جدید نیست و تنها کافی‌ست گوشی خود را روی آن‌ها قرار دهید.
سامسونگ برای توسعه استفاده از این شارژرها، علاوه بر عرضه آن‌ها به مصرف‌کنندگان شخصی، با شرکت‌هایی از جمله IKEA نیز وارد همکاری شده و قرار است که شرکت IKEA این تکنولوژی را مستقیماً درون محصولات و لوازم­خانگی خود قرار ‌دهد. به این ترتیب، میز کنار تخت، میز تحریر و … تبدیل به شارژر می‌شوند. با استفاده از این تکنولوژی می‌توان محیط خانه و محل کار را به سادگی تبدیل به یک فضای شارژ بی‌سیم کرد، بدون اینکه نگران گم شدن شارژر یا تمام شدن شارژ باتری موبایل بود.
امروزه، استفاده از این شارژرها در جهان، رو به افزایش است و سامسونگ نه تنها به عنوان اولین شرکتی که تکنولوژی استفاده از آن‌ها را به صورت پیش‌فرض در داخل محصولات خود قرار داده، بلکه با شرکت‌های دیگر نیز از جمله «آئودی»، «تویوتا» و «کرایسلر» همکاری می‌کند.

سیم‌ها را فراموش کنید
در هدفون جدید سامسونگ که Level On نام دارد، انواع اتصال‌های بدون‌سیم، جهت استفاده آسان و راحتی کاربر فراهم شده است و کاربران می‌توانند گوشی‌های هوشمند اندرویدی خود را از طریق بی‌سیم (Wireless) یا بلوتوث به آن وصل کنند. به این ترتیب دیگر از سیم‌هایی که درهم پیچیدن و گره‌ خوردن آن‌ها آزاردهنده است، خبری نخواهد بود. در عین‌حال Level On می‌تواند از طریق ارتباط ۳٫۵ میلی‌متری به هر نوع گوشی هوشمندی نیز وصل شود.
این هدفون، با بهره‌گیری از تکنولوژی دیافراگم دولایه پیشرفته، صدایی متوازن، طبیعی و بدون نویز ارائه می‌کند.همچنین برای این هدفون یک اپلیکیشن طراحی شده که Level App نام دارد و می‌تواند حالت‌های مختلف صدا (Sound Effect)، مانیتورینگ حجم صدا، تبدیل متن به صوت و … را انجام دهد. این نرم افزار که روی گوشی‌های اندرویدی قابل نصب است، از طریق سیستم تنظیم صدای Sound Alive قادر به تنظیم ۲۵ حالت مختلف برای انواع سبک‌های موسیقی ازجمله پاپ، راک، جز و … است تا هدفون در هر حالتی بیشترین بهره و کارآیی را داشته باشد