تاپ خبر۲۴: بختیاری فر رئیس هیات مدیره بانک آینده درگفت و گو با خبرگزار نسیم درخصوص بنگاهداری بانک آینده گفت : بانک آینده تمامی شاخص های بانک مرکزی در این راستا رارعایت کرده و تعدادی از شرکت های خود را در سال گذشته تعدیل کرده است. بختیاری فر افزود: بانک آینده برای رعایت شاخص بانک […]

تاپ خبر۲۴: بختیاری فر رئیس هیات مدیره بانک آینده درگفت و گو با خبرگزار نسیم درخصوص بنگاهداری بانک آینده گفت : بانک آینده تمامی شاخص های بانک مرکزی در این راستا رارعایت کرده و تعدادی از شرکت های خود را در سال گذشته تعدیل کرده است.

بختیاری فر افزود: بانک آینده برای رعایت شاخص بانک مرکزی در زمینه بنگاهداری ، پنج شرکت خود را درسال گذشته تعدیل و یا ادغام کرد و گزارش عملکرد آن را هم به بانک مرکزی ارسال کرده است.

وی شاخص بنگاهداری بانک اینده رازیر ۴۰ درصد معرفی کرد.

رئیس هیات مدیره بانک آینده در خصوص افزایش سرمایه این بانک گفت: بانک آینده سرمایه خود را تا پیش از پایان سال ۹۴ از رقم ۸۰۰۰ به رقم ۱۶۰۰۰ میلیارد ریال افزایش خواهد داد. بختیاری فر یاد آورشد: : این افزایش سرمایه دو برابری از محل آورده نقدی سهامداران انجام خواهد شد که در مجمع سال گذشته بانک آینده تصویب شد و پس ازطی مراحل تشریفات قانونی امسال به مرحله اجرا در می‌آید .

او با بیان اینکه بانک آینده به دنبال تعدیل شعب خود نیست گفت: پس از بررسی میزان کارآمدی شعب امکان دارد برخی از شعب بانک جابجا شوند.

به گفته بختیاری فر، بانک آینده در حال حاضر دارای ۱۶۵ شعبه در سراسر کشور بوده که بررسی کارآمدی آنها در دستور کار هم قرار می گیرد.