تاپ خبر۲۴:بانک مسکن از برگزاری سی و پنجمین مرحله قرعه‌کشی حساب‌های قرض الحسنه پس‌انداز خود در راستای پاسخگویی به اعتماد مشتریان و بهره‌مندی اقشار مختلف جامعه از نیات خیرخواهانه سپرده‌گذاران خبر داد. به گزارش تاپ خبر۲۴ازروابط عمومی بانک مسکن ، مراسم قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک مسکن مربوط به سال۱۳۹۳ با […]

تاپ خبر۲۴:بانک مسکن از برگزاری سی و پنجمین مرحله قرعه‌کشی حساب‌های قرض الحسنه پس‌انداز خود در راستای پاسخگویی به اعتماد مشتریان و بهره‌مندی اقشار مختلف جامعه از نیات خیرخواهانه سپرده‌گذاران خبر داد.
به گزارش تاپ خبر۲۴ازروابط عمومی بانک مسکن ، مراسم قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک مسکن مربوط به سال۱۳۹۳
با حضور اعضای هیات نظارت بر انجام قرعه کشی شامل نمایندگان دادستان کل کشور، وزارت امور اقتصادی و دارایی ، بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران ،عضو هیات مدیره بانک و نیز مدیران امور،روسا، کارشناسان ادارات و مدیران شعب
بانک مسکن برگزار شد.
بر اساس این گزارش، کمک هزینه تامین واحد مسکونی به تعداد ۱۳۶ فقره، کمک هزینه خرید خودرو داخلی و کمک هزینه خرید صنایع دستی هرکدام به تعداد ۴۳۶فقره، کمک هزینه سفر به عتبات عالیات به تعداد ۱۰۳۶فقره به همراه هزاران جایزه نقدی دیگر از جوایز این دوره از قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک مسکن می باشد که به برندگان آن اهدا می شود.
گفتنی است؛اسامی برندگان این دوره از قرعه کشی در تاریخ ۱۶آبان ماه سال جاری از طریق سایت بانک مسکن به آدرس www.bank-maskan.ir اعلام خواهد شد.