تاپ خبر۲۴ : معمولا رده بالاترین سیستم های دسکتاپ به منظور گیمینگ یا مصارف تجاری و صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند. حال برند نخست گیمینگ در جهان به منظور استفاده از همه سناریو های مصرفی رده بالا، کیس های آماده گیمینگ در کلاس ایستگاه کاری یا همان WorkStation را با نام های GS50 و […]

تاپ خبر۲۴ : معمولا رده بالاترین سیستم های دسکتاپ به منظور گیمینگ یا مصارف تجاری و صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند.

حال برند نخست گیمینگ در جهان به منظور استفاده از همه سناریو های مصرفی رده بالا، کیس های آماده گیمینگ در کلاس ایستگاه کاری یا همان WorkStation را با نام های GS50 و GS30 با آخرین نسل از تجهیزات پردازشی معرفی و تولید کرده است.
این کیس های از پیش اسمبل شده قدرت پردازشی خود را از پردازنده های سری Intel® Xeon® W می گیرند که با استفاده از خنک کننده آبی خنک می شوند. به منظور پردازش گرافیک نیز GS50 از کارت گرافیک NVIDIA GeForce® RTX™ ۲۰۸۰ استفاده می کند. ایسوس با استفاده از چنین ترکیب قدرتمندی امکان استفاده از پردازنده های ۱۰ هسته ای، فناوری های جدید معرفی شده NVIDIA، رم های ECC و دوام ۷/۲۴ را در رده ایستگاه های کاری را برای گیمینگ و پردازش های سنگین نظیر رندرینگ و محاسبات را فراهم کرده است.
از مزایای سیستم های از پیش اسمبل شده، سازگاری کامل قطعات از لحاظ کارایی و چیدمان و میزان مصرف مناسب را می توان نام برد. به همین دلیل ایسوس، مناسب ترین گزینه ها را برای استفاده در گیمینگ و عملیات رده بالا به کار گرفته است. به لطف پشتیبانی مادربرد این سیستم، به منظور تصحیح خطا و جلوگیری از هرگونه مشکل در پردازش، امکان استفاده از حافظه های ECC تا حجم ۱۲۸ گیگابایت از رم های RDIMM میسر است.
ویژگی های ظاهری در سیستم های گیمینگ، بسیار حائز اهمیت اند. ایسوس نیز در GS50 نورپردازی قابل شخصی سازی Aura Sync را در دسترس قرار داده تا در سناریو گیمینگ، گیمرها سلیقه شخصی خود را با سیستم خود ترکیب کنند و سیستمی دقیقاً مطابق با سلیقه خود داشته باشند.
ایسوس به طور پیشفرض امکان داشتن حافظه های پرسرعتSSD M.2 تا ۵۱۲ گیگابایت و حافظه های HDD تا حجم ۳ ترابایت به منظور ذخیره سریع فایل های حجیم در درسترس قرار داده است.
همچینین دو رابط شبکه LAN از نوع گیگابیتی امکان استفاده از این کیس را به منظور سرورهای کوچک و دسترسی به دو شبکه مجزادر درسترس قرار داده است.
مدل GS30 نیز برای گیمینگ و تولید محتوا به بهترین شکل ممکن بهینه شده و امکان استفاده از پردازنده های سری Core i7 یا سری Xeon E اینتل در کنار کارت گرافیکNVIDIA GeForce RTX 2070 با قیمتی کمتر برای سناریوهای یاد شده امکانپذیر است.
سیستم های مبتنی بر ساختار Workstation، از لحاظ مدیریتی نیاز به پایش مداوم دارد که ایسوس برای هر دو مدل GS30 و GS50 راهکار جامع ASUS Control Center را به طور پیشفرض در نظر گرفته است.
کیس های از پیش اسمبل شده GS30 و GS50 در مدل های متنوع به زودی با گارانتی رسمی در کشور در دسترس خواهند بود.