سیدعلی جلالی نظری رئیس اداره کل روابط عمومی و بازاریابی بانک سپه شد تاپ خبر۲۴: با حکم مدیر عامل دکتر سید علی جلالی نظری رئیس اداره کل روابط عمومی و بازاریابی بانک سپه شد. به گزارش تاپ خبر طی مراسمی سید کامل تقوی نژاد مدیر عامل بانک سپه حکم ریاست سید علی جلالی نظری به […]

سیدعلی جلالی نظری رئیس اداره کل روابط عمومی و بازاریابی بانک سپه شد

تاپ خبر۲۴: با حکم مدیر عامل دکتر سید علی جلالی نظری رئیس اداره کل روابط عمومی و بازاریابی بانک سپه شد.
به گزارش تاپ خبر طی مراسمی سید کامل تقوی نژاد مدیر عامل بانک سپه حکم ریاست سید علی جلالی نظری به اداره کل روابط عمومی و بازاریابی را ابلاغ و از تلاشهای محسن ملکی ریاست پیشین این اداره کل تشکر و قدردانی کرد.
براساس این گزارش دکتر سید علی جلالی نظری دارای سوابقی همچون معاونت اداره کل روابط عمومی و بازاریابی، مدیر منطقه ۳ بانک سپه تهران، ریاست اداره کل حوزه مدیریت عامل و هیات مدیره، معاونت مدیریت امور مناطق تهران و آزاد تجاری-صنعتی و همچنین مدیر امور طرح و برنامه در بانک ملی بوده است.
مدیرعامل بانک سپه در مراسم معارفه رییس اداره کل روابط عمومی و بازاریابی این بانک ضمن اظهار امیدواری برای موفقیت در مسئولیت جدید، وی را از مدیرا ن دارای کارنامه موفق در بانک سپه دانست.
سیدکامل تقوی نژاد در ادامه ضمن تشکر از زحمات محسن ملکی رییس پیشین اداره کل روابط عمومی و بازاریابی اظهار داشت: اهمیت و جایگاه روابط عمومی با توجه به ظرفیت های بالای آن برای رسیدن به اهداف مدنظر بانک بسیار مهم و استراتژیک است.
کاظم چقازردی عضو هیات مدیره بانک نیز در این مراسم با اشاره به اهمیت جایگاه روابط عمومی تاکید کرد: وظیفه روابط عمومی است تا با تصویر سازی صحیح از بانک در افکار عمومی و ایجاد ارتباط مناسب درون سازمانی زمینه تحقق اهداف سازمان و پویایی آن را بیش از پیش فراهم آورد.
عضو هیات مدیره با بیان اینکه اگر جریان اطلاعات مبتنی بر ارتباط دوسویه باشد پویاتر و اثرگذارتر خواهد بود گفت: روابط عمومی با توجه به ظرفیتها و ابزاری که در اختیار دارد باید شرایط لازم برای انتقال اینگونه اطلاعات را فراهم کند.
وی در ادامه از زحمات و تلاشهای آقای ملکی رییس پیشین اداره کل روابط عمومی و بازایابی تشکر و قدردانی کرد.
در ادامه این مراسم دکتر جلالی رییس جدید اداره کل روابط عمومی و بازاریابی بانک سپه ضمن تشکر از حسن اعتماد مدیر عامل و اعضای هیات مدیره گفت: باید همه تلاش خود را بکار گیریم تا بانک جایگاه واقعی خود را در بازار پولی و اقتصاد کشور بدست آورد.
وی افزود: وظیفه خطیری بر عهده روابط عمومی سازمانها و نهادها گذاشته شده که اگر درک درستی از این مسئولیت و ابزارهای در اختیار این مجموعه وجود داشته باشد مطمئناً سازمانها خواهند توانست ارتباط موثرتر و پویاتر درون و بیرون سازمانی برقرار کنند.
رئیس اداره کل روابط عمومی و بازاریابی بانک سپه در پایان اظهار داشت: این اداره کل سعی خواهد کرد با شناخت و بهره مندی صحیح از ابزارهای خود تصویری واقعی و درست از اولین بانک ایرانی در ذهن صاحبان اصلی خود یعنی مردم شریف ایران ترسیم نماید.