تاپ خبر۲۴: سونی دریافت شش جایزهٔ ۲۰۱۵ EISA را جشن می‌گیرد. • سیستم صوتی اروپا برای سال ۲۰۱۵-۲۰۱۶: Sony HT-XT3 • طراحی تلویزیون اروپا برای سال ۲۰۱۵-۲۰۱۶: Sony KD-65X9005C • سیستم دوربین حرفه‌ای کامپکت اروپا: Sony α۷ II • دوربین کامپکت سفری اروپا: Sony Cyber-shot DSC-HX90/V • سیستم لنز کامپکت اروپا: Sony FE 90mm F2.8 […]

تاپ خبر۲۴: سونی دریافت شش جایزهٔ ۲۰۱۵ EISA را جشن می‌گیرد.
• سیستم صوتی اروپا برای سال ۲۰۱۵-۲۰۱۶: Sony HT-XT3
• طراحی تلویزیون اروپا برای سال ۲۰۱۵-۲۰۱۶: Sony KD-65X9005C
• سیستم دوربین حرفه‌ای کامپکت اروپا: Sony α۷ II
• دوربین کامپکت سفری اروپا: Sony Cyber-shot DSC-HX90/V
• سیستم لنز کامپکت اروپا: Sony FE 90mm F2.8 Macro G OSS
• تلفن هوشمند چندرسانه‌ای اروپا: Sony Xperia™ Z3+

Sony دریافت شش جایزه از سوی EISA (انجمن تصویربرداری و صدای اروپا)،بزرگ‌ترین سازمان سردبیران چندرسانه‌ای اروپا، را جشن گرفت. EISA که سازمانی مورد اعتماد است، برای استفاده از تخصص در تجزیه‌وتحلیل و ارزیابی طیفی از محصولات شناخته شده است. بنابراین شش جایزهٔ دریافت‌شدهٔ Sony گواهی بر تعهد مستمر این شرکت به خلق محصولاتی نوآورانه به معنای واقعی است هم از بعد ماهیت و هم از بعد زیبایی.

سیستم صوتی اروپا برای سال ۲۰۱۵-۲۰۱۶: Sony HT-XT3
سیستم صوتی HT‐XT3 کیفیت صوتی شگفت‌انگیز و قابلیت‌های گستردهٔ شبکه را ارائه کرده و دارای محفظه‌ای کم‌عرض و شیک است که می‌تواند صفحه‌هایی تا ۶۵ اینچ و ۵۰ کیلوگرم را روی خود نگه‌دارد. عملکرد با کیفیت بالا از طریق بلندگوهای کوآکسیال دارای مخروط‌های فایبرگلاس تقویت‌شده و بلندگوی مرکزی پربسامد گنبدی‌شکل است. در عین حال صدای بم از طریق دو ووفر رو به پایین پخش می‌شود. قابلیت اتصال این دستگاه عالی است و شامل HDMI، اترنت، Wi‐Fi، USB، Bluetooth، NFC و سازگاری با Google Cast می‌شود. از قالب‌های صدای باوضوح بالا مانند Dolby TrueHD، DTS‐HD Master Audio، FLAC، WAV و DSD پشتیبانی می‌شود و HT‐XT3 به‌لطف توانایی‌های ارتباطات شبکه‌ای‌ خود می‌تواند بخشی از سیستم صوتی گسترده‌تر چنداتاقه باشد که توسط برنامهٔ SongPal متعلق به Sony کنترل می‌شود. این سیستم صوتی صدایی عالی، بلندگوهای مجهز قدرتمند و قیمتی وسوسه‌انگیز دارد.
طراحی تلویزیون اروپا برای سال ۲۰۱۵-۲۰۱۶: Sony KD-65X9005C
اینکه تلویزیونی حتی پیش از روشن شدن شما را مبهوت خود سازد اتفاقی نیست که همیشه رخ دهد ولی Sony 65X9005C با هنر سبک‌سازی شگفت‌آورش به خوبی از عهدهٔ این کار بر می‌آید. این نمایشگر ۶۵ اینچی با داشتن تنها ۴٫۹ میلی‌متر در نازک‌ترین قسمت، جاذبه‌ای فوق‌العاده نازک را به اتاق نشیمن شما می‌آورد. این دستگاه با راهکار نصب نوآورانه‌ای ارائه می‌شود که به لطف سیستم جریان هوای عمودی Sony، آن را هم‌تراز روی دیوار قرار می‌دهد. در عین حال کسانی که ۶۵X9005C را روی پایهٔ تلویزیون نصب می‌کنند می‌توانند از بین موقعیت‌های عریض یا باریک برای قرارگیری روی پایهٔ آلومینیومی شیک انتخاب کنند. طراحی تنها نقطهٔ قوت این دستگاه نیست. این نمایشگر ۴K Ultra HD همراه با فناوری نمایش بی‌همتای Triluminos متعلق به Sony تصاویری واضح با رنگ‌های غنی تأثیرگذاری را ارائه می‌کند و Android TV همهٔ قابلیت‌های این ست را در یک نمایشگر خانگی پیشرفته گرد هم می‌آورد.
سیستم دوربین حرفه‌ای کامپکت اروپا: Sony α۷ II
α۷ II یک سیستم دوربین حرفه‌ای کامپکت تمام فریم با کیفیت حرفه‌ای واقعی است که به رقیبی قدرتمند برای سیستم‌های DSLR تبدیل شده و پتانسیل تصویربرداری بسیار زیادی را در بدنه‌ای سبک جای داده است. حسگر ۲۴ میلیون پیکسلی تمام‌فریم محدودهٔ پویای فوق‌العاده‌ای را ارائه کرده است که با نویز کم در تنظیمات ISO بالا همراه شده و سیستم فوکوس خودکار ترکیبی، فوکوس دقیق وسریعی را در اختیار می‌گذارد. بدنهٔ منیزیمی و گیرهٔ دستی، انقلابی در حس در دست گرفتن و کار کردن در مقایسه با دستگاه‌های پیشین ایجاد کرده و در عین حال لرزش‌گیر ۵ محورهٔ داخلی مزیت بسیار بزرگی برای زمانی است که دوربین به دست عکس می‌گیرید به‌ویژه برای عکس‌برداری نمای نزدیک و با سرعت شاتر پایین. همهٔ‌این‌ها α۷II را به گزینه‌ای جدی در مقایسه با دوربین‌های تمام‌فریم DSLR تبدیل کرده است.
دوربین کامپکت سفری اروپا: Sony Cyber-shot DSC-HX90/V
Sony Cyber‐shot DSC-HX90/V کوچک‌ترین دوربین کامپکت با بزرگ‌نمایی کامل و نمایاب داخلی الکترونیکی در جهان است. لنز Zeiss Vario‐Sonnar T* محدودهٔ قدرتمند هم‌اندازهٔ ۲۴ تا ۷۲۰ میلی‌متری ارائه می‌کند که همهٔ موقعیت‌های مورد استفاده در سفر را پوشش می‌دهد. نمایاب الکترونیکی اجازهٔ عکس‌برداری در سطح چشمان را می‌دهد که به‌ویژه در نور شدید بسیار مفید است و هنگامی که نیازی به آن نیست به داخل بدنهٔ دوربین جمع می‌شود. نمایشگر LCD ۱۸۰ درجه کج می‌شود و امکان عکس‌برداری خلاقانه از زوایای گوناگون را فراهم می‌کند. امکان ضبط ویدیو با کیفیت بسیار بالای ۱۰۸۰/۶۰p وجود دارد و HX90V دارای GPS ، Wi‐Fi و NFC داخلی است. این دستگاه، دوربین سفری فوق‌العاده در اندازهٔ ‌جیبی است که می‌توان آن را به هرکجا برد.
سیستم لنز کامپکت اروپا: Sony FE 90mm F2.8 Macro G OSS
Sony FE 90mm F2.8 Macro G OSS احتمالاً بهترین لنز در نوع خود است که یکی از بهترین نتایج تستی را ارائه کرد که متخصصین EISA تاکنون دیده‌ بودند. این لنز وضوح بسیار بالایی دارد حتی در کناره‌های تصویر در بیشترین حد گشادگی دیافراگم و اعوجاج و انحراف رنگ کمینه‌ای دارد.
سطح کنتراستی که ایجاد می‌کند عکس‌هایی عالی را ارائه کرده و f/2.8 به لطف تیغه‌های گردشدهٔ دیافراگم آن بوکه‌ها را با درجه‌بندی‌هایی با ریتم ملایم، به زیبایی به تصویرمی‌کشد. این لنز با بدنهٔ خوش‌ساخت، بزرگ‌نمایی بی‌صدا و لرزش‌گیر نوری کارا، لنزی با بالاترین کیفیت است.
تلفن هوشمند چندرسانه‌ای اروپا: Sony Xperia™ Z3+
Sony Xperia Z3+ تلفیقی بی‌همتا از طراحی برازنده، چندکاره بودن و دوام و ماندگاری است. این تلفن هوشمند با ضخامت ۶٫۹ میلی‌متر نه تنها ضدآب است بلکه در برابر گرد و غبار هم نفوذناپذیر است۲. این دستگاه همچنین دارای قابلیت‌های پیشرفتهٔ چندرسانه‌ای از نظر عکس‌برداری عالی، ویدیوهای بسیار واضح با کیفیت ۴K و صدای باوضوح بالا می‌باشد. دوربین ۵ مگاپیکسلی جدید با زاویهٔ گستردهٔ ۲۵ میلی‌متری به شما اجازه می‌دهد سلفی‌های گروهی تحسین‌برانگیزی بگیرید و در عین حال قابلیت‌های دوربین اصلی عملکرد را در نور کم و پردازش سریع‌تر بهبود داده است. بخش صوتی کاملاً با محتوای باوضوح بالا سازگار است و به‌طور خودکار تنظیماتش را با هر هدفون متصل‌شده‌ای تغییر می‌دهد و ‌علاوه بر همهٔ این‌ها Sony توانسته است دور روز ماندگاری باتری را نیز ارائه کند۳.