تاپ خبر۲۴: مراسم اختتامیه سومین دوره جایزه کیفیت آسیاتک (AQA) ظهر امروز در مرکز همایشهای بین المللی سازمان صدا و سیما با تقدیر از برترین ها برگزار شد. به گزارش تاپ خبر۲۴، مدیرعامل آسیاتک در مراسم اختتامیه سومین دوره جایزه کیفیت آسیاتک گفت : برای توسعه رسانه های تعاملی در ایران منطبق بر آینده فناوری، […]

تاپ خبر۲۴: مراسم اختتامیه سومین دوره جایزه کیفیت آسیاتک (AQA) ظهر امروز در مرکز همایشهای بین المللی سازمان صدا و سیما با تقدیر از برترین ها برگزار شد.

به گزارش تاپ خبر۲۴، مدیرعامل آسیاتک در مراسم اختتامیه سومین دوره جایزه کیفیت آسیاتک گفت : برای توسعه رسانه های تعاملی در ایران منطبق بر آینده فناوری، دسترسی سریعتر و راحتتر مشترکین به ارتباطات باکیفیت را در دستور کار اجرایی داریم.

محمد علی یوسفی زاده گفت: مراحل پایلوت برای ارائه‌ خدمات اینترنت بی‌سیم در شیراز، تهران و مشهد نهایی شده است.
وی در خصوص جایزه کیفیت آسیاتک (AQA)، گفت: سومین دوره جایزه کیفیت امروز به پایان رسید که هدف آن بالا بردن سطح کیفی ارائه‌ خدمات و افزایش رضایت مشترکین از نمایندگان سطوح مختلف آسیاتک بود.
وی ادامه داد: ما امسال مجموع فعالیت ها مربوط به ارزیابی مدل (AQA) را به شرکتهای همکار و فعال صنفی نیز رساندیم.
همچنین این مساله برای ما اهمیت زیادی دارد که با کیفیت بهتری به جامعه اینترنت ارائه دهیم، چون هر روز وابستگی بیشتری به کیفیت بهتر اینترنت احساس می شود و ما هم می خواهیم در سطح ارائه خدمات مناسب به مشترکین سهمی داشته باشیم.
مدیرعامل آسیاتک با اشاره به مصوبه‌ ۲۳۷ برای کاهش تعرفه‌ پهنای باند ارائه شده توسط شرکت ارتباطات زیرساخت به شرکت‌های ارائه دهنده‌ خدمات FCP، گفت: با ابلاغ مصوبه‌ ۲۳۷، شتاب درخواست هایی که از شرکت های SERVE CO آمده بیشتر شده است؛ به خاطر آنکه کاهش تعرفه ها به صورت پلکانی در این مصوبه مطرح شده اند. به همین منظور در حوزه تجمیع شبکه و انتقال خدمات مشترکین قراردادها بسته شده و تلاش آسیاتک بر این است که مشکلات در حوزه اینترنت شرکتهای قدیمی سرویس دهنده محلی برطرف شود.
وی افزود: ما بر خدمات مان نظارت کامل داریم. مشترکین در صورت هر گونه اختلاف یا انتقاد می توانند از طریق سامانه ها و وب سایت مشکل را مطرح کنند؛ تا اگر مشکلی وجود دارد، این مورد برطرف شود.
یوسفی زاده همچنین خاطر نشان کرد: خدمات WiFi عمومی یکی از خدماتی است که نظارت حاکمیت بر آن حضور دارد و شرایط و ضوابط آن در وزارتخانه مشخص شده و فرودگاه ها، فروشگاه ها و ایستگاه های راه آهن می توانند از آن استفاده کنند؛ البته مشترکین آسیاتک می توانند در منزل از اینترنت آسیاتک و در مکان های عمومی از اینترنت بی‌سیم با قیمّت ارزان ADSL استفاده کنند.
بنابراین گزارش در اختتامیه سومین دوره جایزه کیفیت آسیاتک، برگزیدگان در حوزه نمایندگان فروش، پشتیبانی فنی و مراکز تماس به شرح ذیل معرفی شدند.
ارتباطات رایانه مصباح از فارس، شرکت شهراد شبکیه از تهران، شرکت البرز ابتکار مبین از البرز، شرکت اندیشه پرواز قائم از مازندران و شرکت تیام نت از یزد به ترتیب حائز رتبه اول تا پنجم شدند؛ که به نفرات اول تا سوم گواهی نامه تعهد به کیفیت و تندیس یابود جایزه کیفیت آسیاتک اهدا شد و به دو رتبه چهارم و پنجم گواهی نامه تعهد به کیفیت اهدا شد.
در حوزه پشتیبانی فنی آسیاتک؛ شرکت تیام نت از یزد، شرکت ارتباط ریانه مصباح از فارس و شرکت البرز ابتکار مبین از البرز حائز رتبه های اول تا سوم شدند و در حوزه مراکز تماس نیز باز هم شرکت تیام نت از یزد رتبه اول را از آن خود کرد.
در حوزه مراکز تماس شرکت آسیاتک شرکت البرز ابتکار مبین از البرز و شرکت آفتاب فردا از خراسان رضوی رتبه ها دوم و سوم را کسب کردند که به شرکت برتر در دو حوزه پشتیبانی فنی و مراکز تماس گواهی نامه تعهد به کیفیت و تندیس یادبود سومین دوره جایزه کیفیت آسیاتک اهدا شد.
شرکت های نمایندگی آسیاتک پس از ارسال فراخوان جایزه کیفیت آسیاتک در سایت این شرکت و ثبت نام در جایزه از طریق تکمیل فرم مربوط و شرکت در جلسه افتتاحیه و معرفی مدل جایزه توانستند در دوره های آموزشی مدل جایزه حضور پیدا کنند و پس از تدوین گزارش خوداظهاری و انجام فرآیند خودارزیابی توسط نمایندگان و بازدید تیم ارزیاب از محل سایت شرکت ها و تهیه گزارش از آن رتبه بندی انجام و نمایندگان برتر بر این اساس انتخاب شدند.
گفتنی است در این مراسم از تمبر و تندیس یادبود سومین دوره جایزه کیفیت آسیاتک (AQA) با حضور شرکت کنندگان رونمایی شد.