تاپ خبر۲۴:در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان دومین ضیافت افطاری و جلسه هم اندیشی بانک با حضور فرشاد حیدری مدیرعامل،اعضای هیأت مدیره ،مدیران امور، روسای ادارات مرکزی، ادارات امور شعب غرب و مرکزی تهران به همراه روسای شعب تحت پوشش در ادارات مرکزی برگزار شد. بخش اول سخنان مدیرعامل در این جلسه به بحث بازاریابی […]

تاپ خبر۲۴:در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان دومین ضیافت افطاری و جلسه هم اندیشی بانک با حضور فرشاد حیدری مدیرعامل،اعضای هیأت مدیره ،مدیران امور، روسای ادارات مرکزی، ادارات امور شعب غرب و مرکزی تهران به همراه روسای شعب تحت پوشش در ادارات مرکزی برگزار شد.

بخش اول سخنان مدیرعامل در این جلسه به بحث بازاریابی اختصاص داشت.

حیدری گفت: باید بررسی کرد که بازاریابی برای بانک ایجاد تقاضای خدمات بانکی است یا کاهش تقاضا و اینکه در پی چه محصولی هستیم مد نظر قرار گیرد بنابراین آنچه که مطلوب بانک است،‌ افزایش تقاضای خدمات و محصولات بانکی است که باید در اولویت کار بازاریابی باشد.

به گفته وی سبد اعتباری بانک برای مشتریان باید متنوع باشد تا بدین طریق سودآوری بانک افزایش یابد و همچنین سمت وسوی قراردادهای تسهیلاتی بانک باید به سمت عقود مشارکتی باشد. حیدری بخش اعظم کار بازاریابی بانک را ارائه خدمات مناسب و متنوع به مشتریان عنوان و بر صدور ضمانتنامه به عنوان یک خدمت سودآور تاکید کرد.

مدیرعامل در بخش دیگری از سخنان خود به ارتقای بهره وری امکانات بانک اشاره کرد و افزود: کنترل دوره ای پایانه های فروش و خودپردازها از جهت جانمایی و بهره وری باید در دستور کار شعب قرار گیرد چرا که یک دستگاه پایانه فروش به مثابه یک تحویلدار است که می تواند منجر به جذب منابع برای بانک شود.

وی با اعلام عبور میزان سرمایه بانک ملی ایران از ۱۰۰۰ تریلیون ریال بیان داشت: میزان منابع نیز در سال ۱۳۹۱ به میزان ۳۲ درصد رشد داشته که نسبت به بانک بعدی، افزایش ۳درصدی را شاهد هستیم. حیدری خاطر نشان کرد: رسالتی که برعهده ما گذاشته شده است، جذب منابع ارزان قیمت و سودآوری بانک است چرا که این بانک امانتی است که از گذشتگان به ما رسیده و باید با قدرت بیشتر تحویل آیندگان شود.

 از دیگر تاکیدات مدیرعامل در این جلسه هم اندیشی، توجه ویژه بر افزایش حساب های جاری بانک بود. در پایان مراسم مدیرعامل بانک ابراز داشت: فرصت خدمت در بانک کوتاه است و امروز بانک ملی ایران نیازمند جهشی دوباره همانندگذشته است تا بتوان از این طریق گام های موثری برای اعتلای هرچه بیشتر نام بانک ملی ایران برداشت.

گفتنی است روسای ادرات امور شعب غرب و مرکزی تهران در ابتدای جلسه گزارشی از عمکرد واحد های تحت پوشش خود ارائه و به بیان دیدگاه های خود پرداختند.