تاپ خبر۲۴:به مناسبت ماه مبارک رمضان، ضیافت افطاری و جلسه هم‌اندیشی با حضور فرشاد حیدری مدیرعامل، جمال دامغانیان، محمدرضا حسین زاده، محمد ابراهیم منصور خاکی، خسرو خواجه‌حسنی و عباس کمرئی اعضای هیأت مدیره، روسای ادارات امور شعب شمال، جنوب و شرق تهران به همراه روسای شعب تحت پوشش و روسای شعب مستقل در مرکز آموزشی […]

تاپ خبر۲۴:به مناسبت ماه مبارک رمضان، ضیافت افطاری و جلسه هم‌اندیشی با حضور فرشاد حیدری مدیرعامل، جمال دامغانیان، محمدرضا حسین زاده، محمد ابراهیم منصور خاکی، خسرو خواجه‌حسنی و عباس کمرئی اعضای هیأت مدیره، روسای ادارات امور شعب شمال، جنوب و شرق تهران به همراه روسای شعب تحت پوشش و روسای شعب مستقل در مرکز آموزشی کوثر (آجودانیه) برگزار شد.
در این مراسم مدیرعامل به بیان برخی دیدگاه‌های خود درخصوص منابع و مصارف پرداخت و پاسخگوی نظرات و پیشنهادهای همکاران شعب بود.
حیدری ضمن ترغیب و تشویق کارکنان به بیان دیدگاه‌های خود جهت بهبود و تعالی بانک اظهار داشت: کارکنان با جدیت به امور جاری بانک بپردازند و مطمئناً هیأت مدیره بانک نیز در رفع کاستی‌ها از هیچگونه کمکی دریغ نخواهد ورزید.
وی وظیفه تمامی کارکنان را تلاش در جهت ارتقای جایگاه بانک دانست و افزود: این روند باید براساس سودآوری و جذب منابع و ارائه خدمات نوین و جدید باشد تا منجر به انتفاع شود.
به گفته وی عملیات بانکی لازم است در راستای سودآوری و جلوگیری از خسارت و زیان انجام گیرد.
حیدری با تاکید بر توجه ویژه به جذب منابع ارزان قیمت و مقایسه عملکرد واحدها با سایر بانک ها بیان داشت: سرانه سپرده کارکنان و شعب در تمامی ادارات امور باید رتبه اول میان سایر بانک‌ها باشد.
وی ترکیب و جانمایی شعب در سطح شهر را از مهمترین اصول در جذب منابع بیشتر عنوان کرد و افزود: روسای ادارات جهت بهره‌برداری بیشتر بانک، در صورت لزوم شعب همجوار را ادغام کنند.
در ادامه، مدیرعامل با تاکید بر لزوم سمت و سو دهی قراردادهای تسهیلاتی به سمت عقود مشارکتی، خواستار دریافت وثایق ایمن‌تر در اعطای تسهیلات شد.
از دیگر نکاتی که مدیرعامل بانک در این مراسم به آن اشاره کرد بحث خدمات بانکی بود. حیدری، اعتبارات اسنادی ارزی و ریالی را خدمت ویژه‌ای برای جذب مشتری دانست و بر لزوم استفاده از ابزار ضمانتنامه به عنوان یک منبع درآمدی کم ریسک تاکید کرد.
مدیرعامل با تاکید بر لزوم افزایش بهره‌وری خودپردازها و پایانه‌های فروش گفت: پایانه‌ فروش یک تحویلدار سیار در سطح شهر است لذا لازم است این دستگاه‌ها به صورت دوره‌ای توسط روسای شعب ارزیابی و کنترل شود.
در ادامه وی یکی از حساسیت‌های مهم اعضای هیأت مدیره را ارتقای وضعیت معیشتی کارکنان خواند.
حیدری شأن ستاد را در خدمت صف بودن عنوان کرد و خواستار همکاری و تعاملات بیشتر صف و ستاد شد.
مدیرعامل یکی از اولویت‌های مهم بانک را توسعه واحدهای تمام الکترونیک شهاب ملی خواند و افزود: جمعیت جوان استقبال فراوانی به دلیل تنوع و سرعت ارائه خدمات و تمام وقت بودن از این واحدها داشته است.
در ابتدای جلسه نیز روسای ادارات امور شعب شمال، جنوب و شرق تهران گزارشی از عملکرد این ادارات ارائه و مسائل و دیدگاه‌ های خود را مطرح کردند.