تاپ خبر ۲۴:​بانک صادرات ایران در پاسخ به نیاز مشتریان سقف انتقال وجه را در سامانه اینترنت بانک سپهر تا مبلغ ٧ میلیارد ریال افزایش داد. به گزارش تاپ خبر ۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، این بانک در راستای ارائه خدمات مطلوب و جلب رضایت مشتریان همگام با پیشرفت فناوریهای جدید، […]

تاپ خبر ۲۴:​بانک صادرات ایران در پاسخ به نیاز مشتریان سقف انتقال وجه را در سامانه اینترنت بانک سپهر تا مبلغ ٧ میلیارد ریال افزایش داد.
به گزارش تاپ خبر ۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، این بانک در راستای ارائه خدمات مطلوب و جلب رضایت مشتریان همگام با پیشرفت فناوریهای جدید، توسعه خدمات بانکداری بر پایه بسترهای اینترنتی را در دستور کار قرار داده است. این خدمات بدون محدودیت مکانی و زمانی ارائه میگردد و دارای قابلیتهای فراوانی از جمله انتقال وجه، رویت صورتحساب، خدمات کارت، پرداخت اقساط، پرداخت قبوض و … میباشد. این بانک در پاسخ به نیاز مشتریان سقف انتقال وجه را در سامانه اینترنت بانک سپهر تا مبلغ ٧ میلیارد ریال افزایش داد.
این گزارش میافزاید تعداد مشتریان استفاده کننده از سامانه بانکداری اینترنتی بانک صادرات ایران تا پایان خرداد ماه سال ١٣٩۴ به ۴٢٨ هزار مشتری افزایش یافته که این میزان بیانگر رشد ٢۵ درصدی تعداد مشتریان استفاده کننده از این سامانه در مقایسه با خرداد ماه سال گذشته است.

گزارش حاکی است این بانک به منظور پاسخگویی به نیاز مشتریان نسخه جدید اینترنت بانک را روانه بازار نموده که علاوه بر قابلیت و توانمندیهای گذشته دارای قابلیت های همچون: چند زبانه بودن، انطباق پذیری با مرورگرهای تلفن همراه و تبلت و… می باشد که طی خردادماه امسال حدود ١١میلیون تراکنش در بانکداری اینترنتی این بانک انجام شده که در مقایسه با ماه مشابه سال قبل بیانگر ٢٢ درصد رشد در تعداد تراکنش ها می باشد.
شایان ذکر است استفاده از سیستم غیر حضوری بانکداری اینترنتی بانک صادرات ایران در حال حاضر امکان پرداخت اقساط، پرداخت قبوض، انتقال وجه بین حساب ها، رویت صورت حساب را امکان پذیر ساخت و توانسته است نقش بسزایی در کاهش هزینه ها و وقت مشتریان داشته باشد . متقاضیان می تواند جهت استفاده از خدمات بانکداری اینترنتی به وب سایت این بانک به نشانی www.bsi.ir مراجعه نمایند.