تاپ خبر۲۴: دکتر مرتضی شهید زاده رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل بانک کشاورزی در ادامه برنامه های بررسی عملکرد مدیریت های شعب این بانک در استان ها، روز پنجشنبه بیست و هشتم آبان ماه به استان مرکزی سفر کرد. به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی و همکاری های بین الملل بانک […]

تاپ خبر۲۴: دکتر مرتضی شهید زاده رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل بانک کشاورزی در ادامه برنامه های بررسی عملکرد مدیریت های شعب این بانک در استان ها، روز پنجشنبه بیست و هشتم آبان ماه به استان مرکزی سفر کرد.

به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی و همکاری های بین الملل بانک کشاورزی، دکتر شهید زاده در جلسه با مدیر و معاونان مدیریت شعب این بانک در استان مرکزی بر ضرورت توسعه بانکداری الکترونیک و استفاده از تمام ظرفیت های این حوزه تأکید کرد.

وی با اشاره به نرخ پایین و واقعی تسهیلات پرداختی از سوی بانک کشاورزی که نقطه تمایز این بانک با سایر بانکها است خاطر نشان کرد، عملکرد بانک کشاورزی در این زمینه، تشکر مدیران ارشد دولت از جمله وزیر محترم جهاد کشاورزی را به دنبال داشته است.

بر اساس این گزارش، دکتر شهیدزاده در ادامه این سفر که یکی از اعضای هیئت مدیره و مدیر امور حوزه مدیریت این بانک وی را همراهی می کردند،از برخی شعب شهر اراک و ساوه بازدید و با کارکنان این شعب دیدار و گفت و گو کرد.

شایان ذکر است دکتر شهیدزاده در این سفر ضمن بازدید از شعبه خیابان امام اراک که به عنوان شعبه برتر از لحاظ عملکرد انتخاب شده بود ، زهره بیک محمدی رئیس این شعبه و کارکنان آن را مورد تشویق و قدردانی قرار داد.

این گزارش می افزاید، بازدید از دو طرح کشاورزی در شهرستان ساوه که با مشارکت بانک کشاورزی به بهره برداری رسیده اند و نیز افتتاح پروژه آبیاری قطره ای در سطح ۲۱۰ هکتار جزو دیگر برنامه های سفر مدیر عامل بانک کشاورزی به استان مرکزی بود.

بر اساس این گزارش ، واحد تولید آب میوه ، ژل و کمپوت آلوئه ورا متعلق به شرکت جینوورا واقع در روستای آوه که با استفاده از ۳۰ میلیارد ریال تسهیلات بانک کشاورزی راه اندازی و برای بالغ بر ۱۰۰ نفر زمینه اشتغال مستقیم را فراهم کرده است و نیز واحد کشت و صنعت فدک واقع در روستای خشکرود زرینه که با استفاده از ۲۰ میلیاردریال تسهیلات بانک کشاورزی در حال تولید و فراوری پسته در سطح ۷۰۰ هکتار و تولید بذر گواهی شده ذرت است ، توسط مدیرعامل بانک کشاورزی مورد بازدید قرار گرفتند.